مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی والیبال با حضور سرهنگ نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد و جمعی از مسئولان شهرتازه کند به مناسبت هفته بسيج درسالن ورزشی صالحین شهید موسوی حوزه قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۵۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

اختتامیه مسابقات قهرمانی والیبال در شهر تازه کند برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ مراسم اختتامیه مسابقه قهرمانی والیبال باحضورسرهنگ نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد وجمعی ازمسئولان شهرتازه کند به مناسبت هفته بسيج درسالن ورزشی صالحین شهید موسوی حوزه قدس برگزارشد

این دوره از مسابقات که بمدت 4 روز و در قالب 10تیم به صورت دوره ای برگزار گردید و در پایان این مسابقات تیم شهید بابایی پایگاه مقاومت خیب، تیم شهید بهبودی پایگاه شهید عبدی وتیم شهیدپورقنبر پایگاه بیت المقدس به ترتیب مقام اول تا سوم دست پیدا کردند.
سرهنگ نوری در این مراسم طی سخنانی فرهنگ شهادت و ایثار را شاخصه اصلی بسیجیان دانست و گفت: جامعه ورزشی ما همواره باید به اخلاق بسیجی مزین باشد ورزشکاران ما با ترویج فرهنگ بسیجی می توانند زمینه های اعتلای معنویات و کمالات را در جامعه فراهم نمایند.
فرمانده سپاه ناحیه پارس آبادخاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که روز به روز بر رشد و تعالی آن به خصوص ترویج و تفکر انقلابی آن در جامعه افزوده می شود.
در پایان: جوایز ارزشمندی از سوی حوزه مقاومت بسیج قدس وبخشداری تازه کند به تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی به رسم یاد بود و با هدف گرامیداشت هفته بسیج اهدا شد.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی بر روی عکس کلیک کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار