سردار اکبری در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه شهداء مسجد جامع شهرکرد گفت: رسالت بسیج همان رسالت دفاع از ارزش های اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۶۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، جشن پیروزی جبهه مقاومت،گرامیداشت هفته مبارک بسیج وتجلیل ازبسیجیان نمونه پایگاه شهداء شهرکرد ، در مسجدجامع این شهر برگزارشد.

دراین مراسم سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و پیروزی جبهه مقاومت گفت: حماسه آفرینی های مدافعان حرم ستودنی است و باید شاکر خداوند برای پیروزی رزمندگان در جبهه مقاومت بود.

سردار علی محمد اکبری گفت: اخلاص، ایثار ،فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان مقاومت همچون شهیدان علیرضا جیلان که امروز با حضور خیل مردم ولایتمدار در بروجن تشیع شد برای جهان اسلام افتخار آفرید.

وی به عظمت بسیج اشاره وتأکید کرد: امام راحل(رحمه الله علیه) فرمودند که قدر بسیج را باید دانست و کسانی که قدر بسیج را ندانند در دامن شرق یا غرب گرفتار می شود.

سردار اکبری یادآور شد: ما 22 قشر بسیج در سپاه داریم که هرکدام دارای جایگاه سازمانی مربوط به خود هستند و در راه خدمت به مردم آماده می باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) اظهار کرد: اگر بخواهیم تعریفی از رسالت بسیج داشته باشیم باید بگوییم که رسالت بسیج همان رسالت پاسداری یعنی دفاع از ارزش های اسلامی است.

سردار اکبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج گفت: بسیج فقط به کسانی که در حوزه و پایگاه ها فعالیت می کنند و دارای کارت عادی و فعال هستند اطلاق نمی شود بلکه هرکس که دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل بسیج مستضعفین اذعان کرد: امام دستور تشکیل بسیج را در تاریخ 5 آذر1358صادر فرمودند که در این تاریخ کشور ما در حال جنگ نبود لذا به این نتیجه می رسیم که بسیج فقط برای جنگیدن تشکیل نشده که بگوییم بسیج خاص جنگ است بلکه یکی از وظایف این نهاد مقدس ایجاد امنیت است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) به حادثه زلزله استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: سپاه استان در اولین لحظات با حضور در مناطق زلزله زده به یاری مردم حادثه دیده شتافت.

وی ادامه داد: ضمن کمک رسانی و تقدیم هدایای مردمی به این عزیزان ، گروه های امدادی و مهندسی سپاه استان با تجهیزات و امکانات لازم در شش روستای واگذار شده این چهارمحال وبختیاری مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند.

اقامه نماز مغرب و عشاء،خیرمقدم گویی حمیدرضا توسلی فرمانده پایگاه شهداءمسجدجامع شهرکرد، تقدیم هدایای بسیجیان نمونه از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

ارسال نظرات