همزمان با سالروز تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان تاریخی امام خمینی در پنجم آذرماه سال 1357 شکوه مقاومت با حضور بسیجان در زاهدان برگزارشد
کد خبر: ۸۹۵۴۰۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم شکوه مقاومت که به مناسبن پنجم آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور جمع کثیری از بسیجان در مصلی قدس شهرستان زاهدان برگزارشد با اشاره به شکست داعش توسط جبهه مقاومت اظهار داشت:هفته بسیج مقارن شد با شکست دشمن توسط جبهه مقاومت و این مهم نشانه تاثیر گذاری تفکر بسیج در دنیای اسلام است .
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی  در این مراسم با اشاره به این مطلب که  تفکر بسیجی قوم و مذهب و بزرگ و کوچک نمی‌شناسد،افزود:امروز ما بسیجیان برای دفاع از حق و حقیقت و مظلومین آماده جانفشانی هستیم،که امروز نشانه بارز یک بسیجی کامل در شخصیت حاج قاسم سلیمانی قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: شما بسیجیان در این صحنه کارزار آنچه خلق می‌کنید نتیجه فداکاری آن بسیجیان در دوران جنگ است که گره‌های بسیاری را باز کردند، خیلی از انسان‌ها بسیجی بالقوه هستند، اما در بسیج پرونده ندارند آن‌ها برایشان آرمان مهم است.
این مسؤول گفت: بسیجی انسانی است که از تمایلات دنیایی چشم پوشی و برای دین خدا مجاهدت کند، بسیجی کسی است که برای خود عقبه مادی تعریف نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه ما اگر بخواهیم به عنوان یک بسیجی انقلابی این مسیر را طی کنیم و به هدفمان که برپایی حکومت عدل امام عصر (عج) برسیم باید سه موضوع؛ استحکام درونی، بصیرت و اخلاص در عمل را در وجودمان نهادینه کنیم، ادامه داد: براداران و خواهران  مسئولیت ما به عنوان نیرو‌های انقلابی سنگین است ما حافظ انقلابی هستیم که امروز کشور‌های منطقه با پیروی از این نظام سیاسی سربلند شدند.
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی امروز الگو و افتخاری برای بسیجیان است افزود:امروز بسیج در تمام دنیا جان گرفته تا داعش و گروههای تکفیری  وسلفی را نابود و ریشه کن شود .
وی ادامه داد: به لشگر سردار حاج قاسم سلیمانی می پیوندد تا با روحیه ای انقلابی به پاسداری از ارزش های دینی بپردازد.
وی تصریح کرد: بسیج نیروی انقلابی آرمانگرااست که با حفظ ارزش های انقلاب از ولایت فقیه و دستاوردهای ایران اسلامی حفاظت می کند.
وی با بیان اینکه خودباوری یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب و جای گزین خود باختگی است بیان کرد: بسیجیان با تفکری برگرفته از حکومت علوی ونهضت سرخ عاشورای حسینی در صحنه های مختلف نقش آفرینی می کنند زیرا مکتب اسلام آمیخته با خود باوری دینی و عزت است .
فرمانده سپاه سلمان استان با اشاره به این مطلب که بسیج بر پایه یک فرهنگ پاک بنا نهاده شده است ، گفت:استحکام درونی،بصیرت افزایی و اخلاص در عمل زمنیه ساز تحقق اهداف بسیج است .
سردار معروفی داشتن معرفت دینی نسبت به قرآن و اهل بیت و دستورات دینی ، مردم داری و مردم یاوری را از ویژگیهای بسیجیان برشمرد.
وی اظهارداشت:بسیجیان با بهره مندی زصفات  مردم باوری ومردم یاری وبصیرت در مسیر حق گام برمی دارد.

وی یکی از شاخصه های بصیرت در بین بسیجیان را دشمن شناسی برشمرد وگفت:دشمن شناسی در جامعه امروزی از اهمیت ویژه ای در جامعه برخوردار است .
سردار معروفی تصریح کرد: اگر دشمن را نشناسیم بصیرت تحقق نمی یابدو هرجا که اسلام عقب ماند و شکست خورد علتش عدم شناخت دشمن بود.

وی ادامه داد: ولایت یاوری مهمتر از ولایت پذیری است زیرا با این اصل مهم هرگز راه را گم نخواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسئولیت ما به عنوان یک انقلابی سنگین است زیرا امروز کشورهای منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان بیدار شده اند .
فرمانده سپاه سلمان استان گفت: یک بسیجی نمی تواند در مقابل مشکلات مردم به سادگی عبور کند حتی در این راه جان خویش را نیز از دست داده است به طوریکه امروز بسیج سازندگی در مناطق زلزله زده مستقرند و همچنان به امدادرسانی مشغول اند


ارسال نظرات