رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود:

بهره مندی87 نفر تحت پوشش از خدمات اداره بهزیستی شهرستان ایجرود

در حال حاضر 4 هزار و 257 نفر سالمند در شهرستان ایجرود بوده که از این تعداد 87 نفر تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ایجرود هستند و از خدمات آن بهره مند می گردند.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۸۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود در جلسه مناسب سازی این شهرستان از اختصاص 380 میلیون ریال تسهیلات برای 37 معلول تحت پوشش در قالب سرمایه کار بلاعوض و مناسب سازی محیط زندگی خبر داد.

زین العابدین مهدیون افزود: بهزیستی در زمینه اشتغال ، مسکن ، سرمایه کار بلاعوض و با ایجاد اشتغال پایدار و استفاده از تسهیلات شرایط بهتری برای افراد معلول و خانواده های آنان فراهم می نماید.

وی اظهار داشت: 140 میلیون ریال اعتبار در قالب سرمایه کار بلاعوض برای 9 نفر در زمینه دامداری ، کشاورزی و فرشبافی در شش ماهه نخست سالجاری هزینه شده است.

این مقام مسئول در ادامه شارژ صندوق های C.B.Rروستایی به تعداد 7 مورد و با اعتبار بالغ بر 130 میلیون ریال گفت: افتتاح حساب ، تشکیل صندوق سی بی ار برای 29 روستا در سطح شهرستان ، اختصاص 140 میلیون ریال هزینه برای مناسب سازی خودرو و مسکن برای 6 نفر از معلولین جسمی و حرکتی شدید از دیگر اقدامات انجام یافته در شش ماهه نخست سال جاری است.

وی گفت: اداره بهزیستی شهرستان ایجرود دستورالعمل مناسب سازی را به تمامی ادارات این شهرستان ارسال نموده و تمامی نهادها و ارگانهای این شهرستان موظف به انجام مناسب سازی محیط اداری خود هستند.

وی گفت : در حال حاضر 4 هزار و 257 نفر سالمند در شهرستان ایجرود بوده که از این تعداد 87 نفر تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ایجرود هستند و از خدمات آن بهره مند می گردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار