عهد کرده ام که ذره ای مدیون دانش آموزان نباشم و اکنون که 13 سال سابقه خدمت دارم براین عهد پایدارم.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۰۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، زهره شرفخانی آموزگار پایه سوم دبستان 15 خرداد که در اثر حادثه ای دچار شکستگی از ناحیه پا شد وقتی گواهی یک ماهه استراحت در منزل را از طرف پزشک معالج مشاهده کرد صبح فردا در مدرسه حاضر شد و وبا وضعیت موجود تدریس خود را شروع کرد.

آموزگار پایه سوم دبستان 15 خرداد با اشاره به این اقدام ایثارگرانه خود گفت: از اولین روزهای خدمت در امر مقدس معلمی با خدای خود عهد کرده ام که ذره ای مدیون دانش آموزان نباشم و اکنون که 13 سال سابقه خدمت دارم براین عهد پایدارم .

زهره شرفخانی افزود: با دیدن گواهی پزشکی یک ماهه احساس کردم که این شاید فرصت خوبی برای جبران بعضی کاستی ها باشد و از این فرصت پیش آمده که می توانست روند تحصیل دانش آموزان کلاس درسم را با مشکل مواجه کند استفاده کردم و در کلاس بودن و تدریس  با پای شکسته و گچ گرفته شده را به استراحت ترجیح دادم. اظهارداشت:

مریم محمدی مدیر دبستان نیز درباره اقدام خداپسندانه این آموزگار مخلص و ایثارگر گفت: وی ارزش های معلمی را معنا نمود و از اینجا می توان ملاحظه کرد که معلمی عشق است و هیچ چیز نمی تواند انگیزه و باور قلبی معلمان را در تعلیم وتربیت آینده سازان ایران اسلامی تغییر دهد.

ارسال نظرات