خبرهای داغ:
بسیج گزارش میدهد:

موج خروشان پیروان ولی امر مسلمین

بسیجیان شهرستان قزوین با حضور در تجمع بزرگ بسیجیان بار دیگر علاقه مندی به نظام و انقلاب را برا دیگر فریاد کردند.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بـسـیـج قـزوین صـبـح امروز همـایـش بسیجیان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با حضور حجت الاسلام عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان قزوین، سردار شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان قزوین، فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج، مسئولان و بسیجیان استان قزوین در شبستان امام علی (ع) مسجد النبی قزوین برگزار شده است.
در این مراسم که با شکوه خاصی در حال برگزاری است، آنچه بیش از سایر موضوعات توجه‌ها را جلب می‌نماید و چشم نوازی می‌کند، چهره جوانان و نوجوانانی است که با اشتیاق خاصی حضور پیدا کرده اند.
حضور جوانا در اینم مراسم نشان دهنده این است که ایران جوانان در این مراسم نشان دهنده این امر است که ایران جوان بر خلاف آنچه از سوی دشمنان انقلا تبلیغ می‌شود همچنان وامدار راه شهدایی هستند که روزی برای پاسداری از ذره ذره‌ی خاک این سرزمین عاشقانه جان داده اند.
امروز چه خوش روزی است هفته بسیج، چه تقارن خجسته‌ای با ریشه کنی فتنه کفر و شرک و استکبار.
بار دیگر بسیج نشان داد که با اتحاد و توکل به خدا و ولایت پذیری و نیز پیروی از فرامین مقام معظم رهبری می‌تواند در برابر استکبار همچون کوهی استوار بایستد.
در حاشیه این مراسم قبادیان، فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) با اشاره به حضور پر شور جوانان بیان کرد: دو گروهان از گردان کوثر و گردان الزهرا (س) در این همایش حضور دارند.
وی گفت:حضور همه بسیجیان در سنین مختلف گویای این مطلب است که همه ما به فرمان امام لبیک گفته و همیشه و در هر شرایطی پشتیبان و گوش به فرمان مقام ولایت و رهبر معظم انقلاب هستیم.
در ادامه مادر شهید داوود خلیلی که در جزیره مجنون و عملیات خیبر در سن ۱۳ سالگی به درجه شهادت نائل شد بیان کرد: شهید داوود یک بسیجی عاشق امام و اسلام بود و پیامش به مه ملت ادامه راه امام و حمایت از، ولی فقیه بود.
وی گفت: اگر به تعداد رگ‌های گردنم پسر داشتم همه را فدای انقلاب و ایران می‌کردم و افتخار من این است که مادر شهید و مادر یک جانباز جبهه‌های حق علیه باطل هستم.
خلیلی افزود: از مسئولان می‌خواهم به احترام خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی با بدحجابی برخورد کرده و قدردان خون این شهدای گرانقدر باشند و از مردم همیشه در صحنه می‌خواهم که همیشه پشتیبان و حامی، ولی فقیه باشند.
امید است ما نیز با عنوان سربازان فرهنگی انقلاب پیام رسان انقلاب تا زمان جهانی شدن اسلام و برپایی پرچم اسلام به دست مهدی موعود (عج) باشیم.
۱۰۱۰/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها