نماینده ولی فقیه در استان گفت: بسیجی نمیگذارد فتنه آمریکایی به بار بنشیند.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۴۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم در 39 سال انقلاب 5 آدر را دیدیم.

حجت الاسلام محمد علی نکونام با بیان اینکه بسیجیان اهل بصیرت هستند، عنوان داشت: بسیجیان هدف از انقلاب و ایجاد بسیج را می‌دانند و نمیگذارند که هدف تشکیل انقلاب از بین برود.

وی با بیان اینکه آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم بیان داشت :تا آخرین قطره خون از انقلاب و اهداف انقلاب حراست خواهیم کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بسیج شکل گرفت تا به برکت بسیج استکبار جهانی نابود شود، تصریح کرد: دشمن در صدد است تا به اسلام و انقلاب ما ضربه وارد کند اما باید بداند تا بسیج و بسیجی است نمیگذارد فتنه آمریکایی به بار بنشیند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه بسیجیان باید سعی کنند دلهایشان مهدوی شود عنوان داشت: بسیجی منتظر باید باشیم تا امام زمان عج دست ما را بگیرد چرا که همیشه مولای ما با امدادهای غیبی انقلاب ما را کمک کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: رهبر انقلاب اسلامی یک مهدوی تمام عیار است همه به وجود چنین رهبری افتخار می‌کنیم و برای رسیدن به اهداف انقلاب در مسیر ولایت حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد کسی ما را از شهدا جدا کند گفت: شهدای مدافع حرم انسانهای مهدوی بودند و رستگار شدند و ما باید این افراد را الگوی خود قرار دهیم.

این مقام مسئول بیان داشت: بسیجیان باید به خود ببالند و بدانید قطعا دشمن روز به روز ضعیف تر می‌شود و ما در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب پیمان میبندیم پای بر رکاب مهدی فاطمه(عج) حرکت کنیم و همچون منتظران واقعی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج دهیم.

ارسال نظرات