خبرهای داغ:
همراه با ستارگان بسیج/7

صیانت از امانت های الهی با کار و تلاش انتظار رهبری از کارگران

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری گفت: صیانت از امانتهای الهی در عرصه کار و تلاش با شعار اقتصاد مقاومتی و حفظ سرمایه های ملی همچنین تولید کالای ایرانی با کیفیت انتظارات رهبر انقلاب از کارگران است.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۷۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

 ابراهیم مطهری فر فرمانده پایگاه مقاومت سیدالشهداء(ع) شرکت کویر تایر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: در مجموع به مدت 14 سال در  دو دوره  11 و 3 سال فرمانده پایگاه بودم و از رزمندگان داوطلب 4 ماهه جبهه هستم.

وی عنوان کرد: برگزاری حلقه صالحین، نمایشگاه کتاب، سخنرانی، ارسال پیامک، آذین بندی، نصب بنر و حضور در نماز جمعه بسيجيان، جمع آوری کمک‌های نقدی به زلزله زدگان و... از جمله برنامه های ما در هفته بسیج است.

  مطهری فر خاطرنشان کرد: صیانت از سرمایه ملی و انقلابی در راستای شعارهای رهبر معظم انقلاب در هر سال موجب ماندگاری تفکر بسیج شده است.

 وی بیان داشت: صیانت از امانتهای الهی در عرصه کار و تلاش با شعار اقتصاد مقاومتی و حفظ سرمایه های ملی همچنین تولید کالای ایرانی با کیفیت  انتظارات رهبر انقلاب از کارگران است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری گفت: علت هجمه های دشمن به مجموعه بسیج و سپاه این است که دشمن از فراگیر شدن تفکر بسیجی در دیگر کشورهای منطقه به شدت هراس دارد.

وی با اشاره به انتظار رهبر انقلاب از بسیجیان عنوان کرد: ما باید با همت و تلاش بیشتر جهت رسیدن به اهداف جهادگرانه انقلاب حضور در صحنه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قدر بدان تفکر بسیجی این میراث امام باشیم.

مطهری فر به شاخصه های بسیجی اشاره کرد و  ادامه داد: مکتبی بودن، اطاعت از ولایت فقیه، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت، شجاعت، مردمی بودن، حسن خلق و در نهایت شهادت طلبی از شاخصه هایی است که سبب قوت بخشی بسیج می شود.

 وی با اشاره به بخشی از مشکلات جامعه کارگری تصریح کرد: مشکلات عمده کارگران در اکثر واحد های صنعتی قراردادهای موقت و روز مزد کارگران، موضوع بیمه های فصلی، عدم پرداخت‌های به موقع دستمزدها  و بیکاری واحدهای صنعتی است که توجه بیشتر مسئولین را می طلبد تا با تشکیل کمیته های بررسی در شهرها مشکلات کارگران خصوصا  امنیت شغلی آنان حل شود.

  این فرمانده بسیجی با بیان اینکه اگر بسیج نبود تار و پود انقلاب از هم گسسته بود متذکر شد: داعش عراق و سوریه را بلعیده بود از انقلاب چیزی باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: اگر بسیج نبود حتی وضعیت جغرافیای ایران معلوم نبود کجا بود. خبری از نفت و چاهای نفت نبود. و در نهایت عزت و افتخار هم نبود و خواست دشمن محقق می شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار