خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین:
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین گفت: : حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد که عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی مدیون بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۷۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

در آخرین روز از هفته بسیج، همایش بسیج ادارات و اصناف شهر محمود آباد نمونه با حضور حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، بخشدار مرکزی،شورای شهر و شهردار محمود آباد نمونه در این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات استان قزوین در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز ثمره ابتکار و دستور امام (ره) در تشکیل بسیج شکست داعش در عراق و سوریه است.
وی افزود: امروز بسیج مایه افتخار نظام است از ظرفیت بسیج باید خوب استفاده کرد، همواره از ولی فقیه زمان پشتیبانی کنید تا مملکت آسیب نبیند.
دبیر شورای نگهبان در قزوین عنوان کرد: حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد که عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی از جمله آنچه در جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه‌ سال ۸۸ بر کشور گذشت، مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی به ویژه بسیجیان دریادل تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ماندگاری این شجره طیبه موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
وی یادآور شد: بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه‌های مکتب اسلام و پیروی از ولایت فقیه و گفتمان انقلاب اسلامی برای بشریت و نجات ملل تحت استیلای سلطه‌گران و سلطه‌پذیران، امروز نقش و کارایی تعیین کننده خود را در صحنه‌های مقابله با تروریست های تکفیری به منصه‌ی ظهور رسانیده است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها