جانشین نیروی دریایی سپاه پاسداران وحدت و دشمن شناسی مولفه های قدرتمند حذف دشمن در منطقه دانست و گفت: برای شکست دشمن باید دفاع را مردمی و وحدت و اتحاد خود را مستحکم تر کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دریادار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان میناب در 5 آذرماه امروز یکشنبه اظهار داشت: بسیج یکی از الطاف معجزه گونه الهی است که بر ملت ایران ارزانی شد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: مجموعه سرنوشت ساز بسیج در طولانی ترین جنگ قرن قدرت های مسلط جهانی از یک طرف و از طرف دیگر دشمنان داخلی را زمین گیر کرد و فاتح دفاع مقدس شد.

وی گفت: امام خمینی(ره) 4 ماه بعد از جنگ تحمیلی بسیج را از فاز نظامی به فاز فرهنگی تبدیل کرد و نهاد بسیج دانشجویی، بسیج طلاب، این دو قشر ارزنده را برای بنا نهادن بنیان فرهنگی در جامعه تشکیل داد.

سردار تنگسیری دشمن شناسی را یکی از مولفه های قدرتمند در حذف دشمن در منطقه برشمرد و بیان کرد: دشمن را باید در تمامی عرصه ها شناخت.

وی با اشاره به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیست در منطقه گفت: بیش از 3 سال است که کودکان بیگاه کشته می شوند ولی دنیا در برابر جنایات دشمن خفه خون گرفته است.

تنگسیری ادامه داد: در سال 88 عده ای مزدورمساجد، بانک ها واتوبوس ها را به آتش کشیدند در حالی که آمریکا صراحتا" اعلام کرد ایران حقوق بشر را رعایت کند اما چه بسا مردمان بیگاه در عراق و سوریه و یمن توسط منادیان حقوق بشرکشته می شوند بلکه بمب های کشتار جمعی می ساند و به فروش می رسانند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: آمریکا گروه القاعده برای مقابله با اسلام گرایی ، طالبان در افغانستان برای مقابله با شوروی و ایجاد اختلاف بین مجاهدان افغانی، گروه تکفیری داعش را دموکرات ها و کلینتون برای مقابله و ابجاد نفرت و تضعیف اسلام و کشوراهای اسلامی و همچنین ایجاد خاک ریز تاخیری در مقابله با صهیونیست ها راه اندازی کرد.

تنگسیری ادامه داد: دشمن با راه اندازی گروه تکفیری داعش و با استفاده از پرچم سیاه و شعار لااله الاالله و اسم پیامبر(ص) خیانت هایی در تاریخ کرد که مغول ها در طول تاریخ انجام نداده بودند.

وی گفت:  هدف دشمن از راه اندازی گروهای جیش الظلم و داعش برای مقابله با ایران در شرق و دوموکرات در غرب هدفی جز خاموش کردن نور الهی  و مقابله با اسلام نبود.

تنگسیری ابراز کرد: ما در مقابله با ظلمی که بر کشورهای اسلامی وارد می شود ساکت نخواهیم نشست و برای شکست دشمن باید در مسیر ولایت باشیم تا به هدایت برسیم،اگر مسیر را گم بکنیم برگشت مجدد در مسیر ولایت ضایعات و تلفات به دنبال خواهد داشت.

جانشین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما بسیجیان در مقابله با زر و زور و تزویر ایستاده ایم و هرگز در مقابله با باطل عقب نخواهیم نشست.

وی وحد کلمه و اتحاد بین شیعه و سنی را یکی دیگر از مولفه های قدرت برای شکست دشمن عنوان کرد و گفت: امروز صدای رهبری ما بر مبنای وحدت است، ما با برادران دینی و عزیز اهل سنت متحدیم و هر حلقومی که صدای نفاق و برهم زدن وحدت از آن خارج شود آن حلقوم را متعلق به آمریکا می دانیم و با آن مقابله خواهیم کرد.

تنگسیری ایجاد عملیات تاخیری و تحمیل هزینه بر کشورهای مسلمان، ایجاد شهرک های نامشروع برای گرفتن فرصت از کشورهای اسلامی را یکی دیگر از حربه های دشمن بر علیه ایران اسلامی عنوان کرد.

به گفته سردار تنگسیری، مشروعیت بخشیدن به حضور نامشروع آمریکا در منطقه از پروژه های اسلام حراسی است، انتظار رهبر عزیر ما از بسیجیان و مردم ولایتمدار ایران اسلامی خاص مردم میناب این است که از سواحل و کیان خودشان دفاع کنند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه همه باید به این باور برسند که اکنون در جنگ قرار داریم و دشمنان هجمه های وسیعی را علیه انقلاب اسلامی انجام می دهند گفت:برای شکست دشمن باید دفاع را مردمی و وحدت و اتحاد خود را مستحکم تر کنیم.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از 3 خانواده شهید شهرستان میناب تجلیل شد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار