مسئول نشریات بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان:
با وضعیت رکود فعلی سطح درآمد و قدرت خرید مردم روز به روز کمتر می‌شود و دولت برای خروج از این وضعیت باید کاری بکند.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۸۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فعال دانشجویی دانشگاه زنجان با بیان اینکه اقتصاد ما بر خلاف ادعاهای مسئولین عملا اقتصادی سرمایه داری است گفت: مردم عادی روز به روز زیر چرخ های توسعه له می شوند.

مبین جودکی افزود: عدم نظارت صحیح دستگاه های قضایی و دولتی سبب شده است تا برخی کارفرمایان شرکت های خصوصی کارگران را استثمار کنند.

 وی با انتقاد از وضعیت فعلی اشتغال کشور اظهار داشت: نرخ بالای بیکاری در کشور سبب شده است تا کارفرمایان شرکت های خصوصی آز کارگران به ازای حقوق ناچیز بیگاری بکشند.

مسئول نشریات بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان تصریح کرد: کارمان به جایی رسیده است که جوانان این کشور مجبورند به دلیل محدود بودن فرصت های شغلی، برای شغل های طاقت فرسا با حفوق اندک رقابت کنند.

وی با اشاره به پایین بودن شاخصه‌های توسعه انسانی در کشور افزود: با وضعیت رکود فعلی سطح درآمد و قدرت خرید مردم روز به روز کمتر می‌شود و دولت برای خروج از این وضعیت باید کاری بکند.

این فعال دانشجویی گفت: اقتصاد ما بر خلاف ادعاهای مسئولین عملا اقتصادی سرمایه داری است و مردم عادی روز به روز زیر چرخ های توسعه له می شوند.

فعال دانشجویی دانشگاه زنجان تصریح کرد: سنگ بنای اقتصاد ایران در دولت سازندگی کج گذاشته شد و پس از آن تا به امروز سرمایه داران روز به روز غنی تر و مردم عادی ضعیف تر می شوند.

وی ادامه داد: نابسامانی وضعیت کارگران و مردم کم درآمد زحمتکش، میراث به جا مانده از حاکمیت اندیشه های کاپیتالیستی در اقتصاد دولت سازندگی و دولت های بعد از آن است.

جودکی در پایان تاکید کرد: جنبش دانشجویی هرگز در برابر تبعیض های اجتماعی سکوت نکرده و مطالبه گر حقوق افراد ضعیف و بی بضاعت در جامعه است.

 

ارسال نظرات