خبرهای داغ:

ترویج فرهنگ بسیجی سبب افزایش موفقیت‌های نظام می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی سبب افزایش موفقیت‌های نظام اسلامی می‌شود، گفت: ترویج این فرهنگ پیروزی جبهه مقاومت در منطقه را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۹۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

ترویج فرهنگ بسیجی سبب افزایش موفقیت‌های نظام می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان شنبه شب در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس حاجی‌زاده حوزه شهید امرالله قربانی که در حسینیه موج‌الحسین (ع) واقع در بلوار ۱۵ خرداد قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج باید در عرصه‌های فرهنگی به عنوان پرچم‌دار، حرکت‌های گسترده و تاثیرگذار را دنبال کند، اظهار کرد: حلقه‌های معرفتی صالحین بستری مناسبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی سبب افزایش موفقیت‌های نظام اسلامی می‌شود، اضافه کرد: ترویج این فرهنگ پیروزی جبهه مقاومت در منطقه را به دنبال داشته است چرا که بسیج مردمی اکنون در کشور‌هایی همانند عراق و سوریه به جایگاه مناسبی رسیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) از تلاش بسیجیان و مسؤولان حوزه شهید امرالله قربانی در راستای راه‌اندازی پایگاه شهید عباس حاجی‌زاده تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این پایگاه مقاومت بتواند با اجرایی کردن مطلوب برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در راستای ارتقای سطح فرهنگی محدوده استحفاظی خود تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مطلوبی برای معرفی خدمات و فعالیت‌های بسیج است، مطرح کرد: در این هفته نباید نسبت به انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج بی‌توجه باشیم.
ارسال نظرات