خبرهای داغ:
سرگروه حلقه صالحین بسیج گفت: سردار سلیمانی بهترین الگو هستند که تاکنون بارها نتیجه تمسک به روحیه بسیجی در حل مشکلات را اثبات کرده اند.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۹۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

فاطمه محسن زاده سرگروه حلقه صالحین بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: بیش از ده سال است توفیق عضویت در بسیج دارم و بیش از ۷ سال است که به عنوان سرگروه حلقه های صالحین فعالیت می کنم.

وی عنوان کرد: آنچه بیش از هر چیزی امروز برای یک بسیجی لازم وضروری است داشتن بصیرت و حرکت در مسیر ولایت است.

این بانوی بسیجی ادامه داد:  بسیجیان بیش از هر زمانی باید با هوشیاری در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت گام بردارند و در این مسیر حتی لحظه ای غفلت نداشته باشند چرا که دشمنان اسلام همیشه از این غفلت ها در راستای هجمه به انقلاب اسلامی بهره برده اند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی باید با شناسایی و بیداری بتواند راه های نفوذ دشمن را شناسایی کند و متناسب با شرایط زمان به مقابله با دشمن برود.

حسن زاده با بیان اینکه بسیج همیشه بهترین گام ها را در راستای اهداف انقلاب اسلامی برداشته و ذره ای از مسیر اصلی خود منحرف نشده افزود: به همین دلیل است که دشمنان همیشه این نهاد انقلابی را مورد آماج هجمه های خود قرار داده تا بتوانند به مسیر الهی این نهاد خدشه وارد کنند.

بسیجیان از عصبانیت دشمن به خود ببالند

وی تاکید کرد: هر کجا که بسیج و بسیجیان محکم تر در برابر دشمن ایستادگی کرده اند و  نقشه های شوم آنها را نقش برآب کردند موج حملات به بسیج بیشتر شده و باید بسیجیان از این عصبانیت دشمن به خود ببالند و در راه خود قدم های استوار تری بردارند.

این سرگروه بسیجی اظهارداشت: توفیق خدا بوده که تاکنون توانسته ام در راستای حل مشکلات تعدادی از متربیان حرکت کنم و جذب و حل مشکلات تعدادی از نوجوانان برایم بسیار دل نشین بوده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی تنها راه حل مشکلات کشور از هجوم مشکلات اقتصادی است گفت: اگر همه دیدگاه بسیجی به مسائل داشتند دیگر تکیه به وعده های پوچ غرب و دشمنان را نداشتند و با توان خود به حل مشکلات می پرداختند.

حسن زاده افزود: تفکر بسیجی ثمره خود را در جای جای کشور نشان داده و اکنون نیز شاهد اقدامات بسیج سازندگی هستیم و ای کاش این نهاد الگویی برای همه مسئولین بود و با روحیه جهادی برای حل مشکلات قدم بر می داشتند.

سردار سلیمانی  نتیجه تمسک به روحیه بسیجی در حل مشکلات را اثبات کرده اند

وی یادآور شد: الگوهای بسیجی زیادی برای ما وجود دارد و شهدای ما مانند شهیدان همت، برونسی، باکری، همدانی و حججی از جمله شهدای بارز بسیجی هستند اما  سردار سلیمانی بهترین الگو هستند که تاکنون بارها نتیجه تمسک به روحیه بسیجی در حل مشکلات را اثبات کرده اند و اکنون نیز با براندازی گروه ظالم داعش در منطقه بار دیگر نشان دادند که اتحاد و همیاری برای حل مشکلات نتیجه می دهد.

 وی ادمه داد: اگر بسیج نبود درخت انقلاب اسلامی نیز به این تنومندی نمی رسید و می توان به جرات گفت شاهد اقتدار کشور نبودیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها