صالحی فرد در گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد

تلاش بسیج جامعه پزشکی برای ارتفا سلامت مردم

برنامه ای عملیاتی نیز برای فعالیت‌های فیزیکی، تربیت بندی و ورزش صورت گرفت که برنامه ای عملیاتی برای آن در نظر گرفته شده است. و همچنین برای ارتقا سلامت روان نیز گروه‌های هدف تنظیم واجرا شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۱۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
علیرضا صالحی فرد رییس کارگروه سلامت و عضو شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی بسیج پیرامون فعالیت‌های جامعه پزشکی عنوان کرد: اولین اقدام شامل سند سلامت است که با همکاری سپاه استان و براساس ساختار مقاومت سپاه انجام گرفت که با انجام نیازسنجی اولویت‌ها انتخاب شد و براساس آن سندی تنظیم که از آن برنامه عملیاتی استخراج شد.
وی در خصوص دیگر اقدامات جامعه پژشکی بیان کرد: اقدام دیگر بحث تغذیه برای گروه‌های سنی مختلف و گروه‌های هدف به منظور بهبود وضعیت تغذیه وکمک به سلامتی آن‌ها صورت گرفت.
صالحی فرد در ادامه افزود: برنامه ای عملیاتی نیز برای فعالیت‌های فیزیکی، تربیت بندی و ورزش صورت گرفت که برنامه ای عملیاتی برای آن در نظر گرفته شده است. و همچنین برای ارتقا سلامت روان نیز گروه‌های هدف تنظیم واجرا شد.
وی در پایان تصریح کرد: که بیمارستان‌های صحرایی در چند نقطه ازاستان ‌های الویت دار ومحروم برپا شد و تخصص‌های مختلف در آن حضور یافت ونیز برنامه حضور تخصصی در مناطق که از برنامه‌های جدید جامعه پزشکی است که جزو طرح شهیدرهنمون هست.
ارسال نظرات