خبرهای داغ:
برگزار شد

محفل انس با قرآن به مناسبت هفته بسیج در شهر الوند

محفل انس با قرآن به مناسبت هفته بسیج در مسجد رسول اکرم (ص) شهر الوند برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۵۴۲۳۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی حمید شاکرنژاد به مناسبت هفته بسیج به همت حوزه شهید رجایی شهر الوند برگزار شد .
این محفل با قرائت قاریان استانی آغاز شد و گروه تواشیح مرسلات نیز در این محفل با نوای زیبا محفل را نورانی تر کردند .

محفل انس با قرآن به مناسبت هفته بسیج در شهر الوند
حجت السلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا در این محفل اظهار کرد : قرآن کتاب حیاط است قرآن را از قبرها بیرون آورید و در خانه هایتان تلاوت کنید ، اگر میخواهیم مشکلاتمان حل شود باید قرآنی بشویم ، رفتار و گفتارمان باید قرآنی بشود .
وی افزود : قرآن تنها خودش یه معجزه نیست بزرگترین معجزه و در راس همه معجزاتی که خدا فرستاده قرآن است و به تنها معجزه نیست بلکه به در بند گیرنده معجزات است .

محفل انس با قرآن به مناسبت هفته بسیج در شهر الوند
این مسئول ادامه داد : آن چه در خصوص قرآن لازم است عمل به قرآن است به کودکانمان در کنار تلاوت قرآن تفسیر هم بیاموزیم ، مفاهیم قرآن را یاد بگیریم .
شجاعی مهر گفت : قرآن و عترت جدای از هم نیستند قرآن کتاب مکتوب است و عترت کتاب ناطق است، سر بریده امام حسین (ع) قران میخواند تا بگوید اهل بیت و قرآن جدای از هم نیستند .
وی خاطر نشان کرد: پیامبر اسلام (ص) فرمود: بهترین شما کسی اسست که قرآن را یاد بگیرد و بعد در آموختن به دیگران تلاش کند . مربی گری قرآن بالاترین شغل ها است و بهترین کار ها است .

محفل انس با قرآن به مناسبت هفته بسیج در شهر الوند
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) در پایان افزود : اولین کار پیامبر در بعد از بحثت مبلغان را برای تبلیغ به دیگر شهر ها می فرستاد تا ترویج فرهنگ قرآنی کنند و قاریان ما ادامه دهنده مبلغان زمان پیامبر هستند .
لازم به ذکر است : حمید شاکرنژاد از قاریان بین المللی ایرانی است که در سال 1384 مقام اول بین المللی را کسب کرد .
وی برای قرائت قرآن مجید به کشور های اسلامی سوریه ، لبنان کویت ، عراق ، مالزی و ترکیه سفر کرده است .
گفتنی لست در پایان این مراسم از جهادگران بسیجی شهر الوند تقدیر به عمل آمد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار