خبرهای داغ:
سردار آبنوش مشاور بازرسی سپاه کل در تجمع 4000نفری شهرستان البرز گفت : امروز جبهه مقاومت مسئله اصلی و عزای عمومی نظام سلطه است ، نظام سلطه با تمام توان تلاش کرد خدشه در این سلسله مقدس ایجاد کند .
کد خبر: ۸۹۵۴۲۷۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش بسیج در قزوین سردار آبنوش مشاور بازرسی فرمانده کل سپاه در تجمع 5 آذر شهرستان البرز که در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر الوند برگزار شد، اظهار کرد : بسیج یک پدیده بی نظیر عصر ماست ، بسیج مولود انقلاب اسلامی است .
وی افزود : قبل از اینکه بسیج تشکیل شود در سطح جامعه در پشت واژه ملیت و ملی گرایی برای خود گروه حزب یا سازمانی تشکیل شد، واژه مقدس ملی و ملیت و وطن را دست آویز قرار داده بودند و با توجه به تعصب و عشق مردم نسبت به آب خاک و وطن خود سازمان تشکیل داده بودن و هدف خودشان را دنبال می کردند .
این مسئول خاطر نشان کرد : من در طول صد سال گذشته از جبهه ملیت و ملی گرایی جز خیانت چیزی ندیدیم چون ملی گرایی واژه مقدسی بود عده ای را زیر علم خود جمع کرده بودند و با قدرت کارهایی را انجام میدادند که نتیجه اش ضربات پی در پی ای به مملکتمان بود .
سردار آبنوش ادامه داد: با ظهور بسیج به معنای واقعی کلمه ملیت و ملی گرایی را ترجمه کرد و مظهر ملیت و ملی گرایی بسیج است، با هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی ها با فداکاری ها بعد از دفاع مقدس با حضور در صحنه های سیاسی اجتماعی از خنثی کردن فتنه هاملیت و ملی‌گرایی معنا بخشید
وی بیان کرد: بسیج ثابت کرد که چه کسی به این ملت وفادار است، بسیج ثابت کرد که ملیت و ملی گرایی چه معنا دارد، نه تنها یک وجب از این خاک آسیبی ندید بلکه کسانی که به این خاک طمع داشتند و همه آنها به نامیدی مبدل کرد .
مشاور بازرسی سپاه کل گفت : کسی که در عرصه های صنایع دفاعی ، نفت و گاز ، در عرصه ریل و مترو ، در عرصه IT , ITC در عرصه نهضت نرم افزاری ، بسیج بود . بسیج به معنی کلمه کشور را خودکفا کرد و استعدادها را شکوفا نمود و به آنها مهلت حضور داد بسیج بود . بسیج بود که سیلی به دهن همه زد به دهان کسانی زد که همه فکر ذهنش تسلیم مقابل کفر است ، بسیج بود که نظام سلطه را مات کرد .
وی در تجمع 5 آذر شهرستان البرز گفت : امروز با صدای رسا بسیج اعلام می کند آخر علم تکنولوژی ، شیمی و فیزیک و هندسه ، پالایشگاه می شود ، پالایشگاه از میدان میم خطرناک تر است ، امروز بسیج است که پالایشگاه پارس جنوبی را ساخته و بهره برداری کرده و بومی کرده است بسیج است . امروز بسیجیان از عمق 5 هزار متری زمین گاز را با تکنولوژی بومی (استخراج) می کنند .
عده ای از بسیجیان تحت عنوان حفاظت و امنیت و مرزداری مدعی هستند و کسانی که حصار فولادی را در مرز ها احداث کرد بسیج بود . کسی که تمام دشمنان را در خصوص ناامن کردن کشور ناامید کرده بسیج است .
اگر پیاده روی اربعین شکل می گیرد به جز مولود نفس مبارک ولایت مطلق و فکر امام صادق (ع) است ف چه کسی مدعی است این عهظمت را آفریده است چرا عده ای صاحب قلم لال هستند چرا این نجمع بزرگ شیعی را اعلام نمی کنند ف این تجمع ها نشات کرفته از ولایت مطلق و تدبیر امام صادق (ع) است . خداوند عظمتش را در این راهپیمایی ها و تجمعات دارد به جهانیان نشان می دهد .
وی در پایان افزود: مدیر غیر انقلابی برای این انقلاب سم مهلک است ، مدیران ما باید انقلاب باشند که بتوانند با این انقلاب همراه باشند انقلاب در حرکت است کسی که جا مانده و این مردم را ضله کرده است غیر انقلابی بودن یک سری از مسوولین است . مصیبت ما آنجا است که در این فطار انقلاب مدیران غیر انقلابی هستند که یک رگ انقلاب در وجودشان نیست .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها