مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

بسیجی الگویی کامل و محور ساز برای جامعه جهانی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری گفت: بسیج یک الگوی کامل و محور ساز برای جامعه جهانی و به‌عنوان یک نیروی مقتدر و باتقوا در جهان معرفی‌شده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۸۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری  بسیج را یک الگوی کامل و محور ساز برای جامعه جهانی برشمرد و اظهار کرد: بسیج امروزه به‌عنوان یک نیروی مقتدر، شجاع، باتقوا و باصلابت در جهان معرفی‌شده است.

وی به نقش بسیج اشاره کرد و افزود: نقش بسیج امروز در حد و جغرافیا جمهوری اسلامی نیست بلکه فرهنگ بسیجی به جوامع اسلامی انتقال پیداکرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اشاعه تفکر بسیجی در جهان گفت:خوشبختانه تفکر بسیجی در حشد الشعبی در عراق، نیروهای وطنی سوریه و حزب‌الله لبنان و سایر جبهه‌های مقاومت نفوذ کرده است.

تسخیری با اشاره به تلاش ملت‌های بیدار برای صدور انقلاب اسلامی بیان کرد: قطعاً ملت‌های بیدار با فریادهای بلند خود می‌توانند اهداف انقلاب اسلامی را که ام القرای کشورهای اسلامی شده است را به جهانیان اعلام کنند.

وی بابیان اینکه امروزه ملت‌های انقلابی از آرمان‌های اسلام و جمهوری اسلامی ایران در منطقه در حال دفاع هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم همه در هر موقعیت و جایگاهی که قرار داریم تفکر بسیجی را حفظ و در نشر و اشاعه آن بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر حفظ نیروهای بسیجی و بها دادن به ارزش‌های آن‌ها گفت: اگر از بسیجیان که لشکر مخلص خدا هستند غفلت کنیم به فرموده امام خمینی(ره) در قعر عذاب الهی فرو خواهیم رفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار