خبرهای داغ:
مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: از برگزاری تجمع شکوه پایداری بسیجیان و یادواره شهید مدافع حرم ذکریا شیری در اقبالیه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۹۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

مهدی معروفی مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با بسیج با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: تجمع شکوه پایداری بسیجیان شهرستان قزوین و دومین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم جاویدالاثر ذکریا شیری روز یکشنبه پنجم آذر ماه سال جاری ساعت 14 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهر اقبالیه با حضور مردم شهیدپرور و مسؤولان استانی برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در این تجمع بسیجیان شهرهای اقبالیه، محمودآباد نمونه، کوهین، طارم، الموت و اقبال شرقی حضور پیدا خواهند کرد.
معروفی یادآور شد: در این مراسم سردار صالح از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران به ایراد سخنرانی می‌پردازد و همچنین ولی‌الله کلامی(زنجانی) یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) از زنجان مدیحه‌سرایی می‌کند.
مسوول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: شهید مدافع حرم شیری از پاسداران تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بوده که در نهم فروردین ماه سال 1365 در خدابنده‌ زنجان به دنیا آمد.
وی افزود: شهید شیری در دفاع از حرم حضرت زینب(س) طی آذر ماه سال 1394 در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهر این شهید در منطقه به جا مانده و تاکنون به کشور بازنگشته است
از این شهید یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها