خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمالغرب:

شکست داعش اسرائیل را ویلچرنشین کرد/ دشمن از تفکر بسیج می هراسد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمالغرب در همایش باشکوه بسیجیان هشترود گفت: امروز به برکت بسبج و تفکر بسیجی داعش شکست خورد و با شکست خود اسرائیل را جزو نا امن ترین کشورها قرار داده و آن را ویلچرنشین کرد.
کد خبر: ۸۹۵۴۲۹۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی افزود: امروز شکست داعش همراه با شکست دشمنان اسلام است و عزای و خوف امریکا از نیروهای بسیجی و جبهه مقاومت در سوریه است.

وی بسیج را عامل بقای اسلام و تضمین کننده اقتدار نظام دانست و اظهارداشت: ما هر وقت با روحیه و تفکر بسیجی به موضوعی وارد شده ایم موفق بوده ایم.

حجت الاسلام ولایی از بسیج به‌عنوان یک پشتوانه‌ عظیم مردمی یاد و بیان کرد: دشمنان از حضور گسترده مردم در صحنه های مقاومت و نیروهای بسیجی با تفکر بسیجی در هراسند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره از مشی و خطوط اسلام و تفکر عظبم بسیج هراس دارند، خاطرنشان کرد: بسیجیان هر جا احساس خطر کنند در میدان حاضر شده و اجازه نخواهند داد که دشمن به نظام و انقلاب ضربه بزند.

فرمانده سپاه هشترود نیز در ادامه گفت: ماموریت کار بسیج آمادگی برای امنیت و محرومیت زدایی است.

احمد تقی پور افزود: امروز دشمنان به قدرت بسیج پی برده اند ولی دشمنانی چون امریکا به دنبال ایجاد فتنه های جدید و گوناگون در منطقه است غافل از اینکه بلایی را که بر سر داعش آوردیم بر سر آمریکا نیز خواهیم آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها