خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در برخوار:
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان گفت: استکبار با تمام توان و به صورت گام به گام در حال رصد کردن است و از رشد و شکوفایی حکومت دینی ناراحت است.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۰۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم یادواره شهدای برخوار اظهار کرد: مکتب عاشورایی در دفاع مقدس شکل گرفت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا بود، چرا که نخستین آموزه واقعه کربلا مقاومت در برابر ظلم است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان این که نخستین درس عاشورا پیام مقاومت است، ادامه داد: انقلاب ما ریشه در حماسه عاشورا دارد و شهدای انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند.

سردار سلیمانی ادامه داد: کشورهای استکباری جهان همراه با رژیم بعث صدام علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست به کار شده و با هجوم نظامی به این خاک مقدس حمله کردند و در حقیقت ملت ایران نیز به فرمان امام و رهبر خود لبیک گفته و برای دفاع در مقابل این حمله عازم جبهه‌ها شدند.

وی اظهار کرد: در واقع صدام به نیابت از ابر قدرت ها آمد که اسلام را نابود کند اما رزمندگان دفاع مقدس از جمله ۴۸۰ شهید برخوار با ایثار و شهامت در مقابل ظلم ایستادند.

این مسئول عنوان کرد: صدام در زمانی که ایران به دنبال پر کردن خلا های نظام شاهنشاهی بود فرصت را مغتنم شمرد و به ایران حمله کرد اما در این جنگ هشت ساله ناکام ماند.

فرمانده سپاه استان اصفهان انقلاب اسلامی را موهبت الهی از طرف خدا دانست و افزود: جوانان ما دوران طاغوت را درک نکردند و زمانی که ایران وابسته به بیگانه بود را نسل جوان ما تجربه نکرده است.

سردار سلیمانی افزود: بنا بر این استکبار با تمام توان و به صورت گام به گام در حال رصد کردن است و از رشد و شکوفایی حکومت دینی ناراحت است.

در پایان این مراسم از خانواده شهید شاخص سال سردار شهید رضائیان و خانواده شهدایی که دو شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند، تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها