خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز تفکر بسیجی از جغرافیای طبیعی کشورمان خارج شده و شاهد بروز آن در کشورهای عراق و سوریه هستیم و پیروزی جبهه مقاومت هم حاصل توسعه تفکر بسیجی در این مناطق است.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۲۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در مراسم صبحگاه حامیان ولایت گروهان های نمونه بسیج کارمندان استان گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی های اخیر که در جبهه مقاومت کسب کردیم نتیجه تلاش انسان های مومن، ولایتمدار از ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، مجموعه بسیج و سپاه و نیروی انتظامی است.

وی افزود: توانستیم در ۳۹ امین سال پیروزی انقلاب اسلامی خطر بزرگی را از مسیر انقلاب اسلامی رفع کنیم که سرنخ این حکومت خودخوانده، استکبار جهانی، صهیونیست و مخالفان جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور هستند.

صادقی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی از جغرافیای طبیعی کشورمان خارج شده و شاهد بروز آن در کشورهای عراق و سوریه هستیم و پیروزی جبهه مقاومت هم حاصل توسعه تفکر بسیجی در این مناطق است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: این پیروزی را باید به خانواده شهدا ومخصوصا به ۱۶ خانواده شهید مدافع حرم گلستانی تقدیم کرد و برای حرکت رو به جلو و پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های رهبری به بسیج همگانی نیاز داریم که در تمام اقشار جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و ... نفوذ کرده است.

وی با ابراز همدردی با خانواده های زلزله زده غرب کشور اظهار کرد: بازسازی هشت روستای کرمانشاه به سپاه نینوا سپرده شده واستاندار قبول کرد ستاد پشتیبانی از این بازسازی را برعهده بگیرد.

سردار صادقی گفت: ساعت هفت امشب جلسه تکلیف دقیق پشتیبانی ها در روستاهای کرمانشاه توسط سپاه برگزار می شود و پس از مشخص شدن تقدیم استاندار گلستان می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها