خبرهای داغ:
حوزه 7 ام البنین(س) خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان برگزار کرد
نشست بصیرتی سیاسی و تربیت تعالی حوزه ها ، باحضور شورا های پایگاه ، فرماندهان ، شورای حوزه 7خواهران و حلقات صالحین شامل123نفر از ساعت 9الی 11:30 درمحل مجموعه ورزشی سفلی جنب امامزاده ابوالعباس(ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۳۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، نشست بصیرتی سیاسی و تربیت تعالی حوزه ها ، باحضور شوراهای پایگاه ، فرماندهان ، شورای حوزه 7خواهران و حلقات صالحین شامل 123نفر از ساعت  9الی 11:30  درمحل مجموعه ورزشی سفلی جنب امامزاده ابوالعباس(ع) برگزار شد.

خواهر بدیعی از هادیان سیاسی حوزه 7 خواهران در این مراسم گفت : بسیج مکتبی ترین نیروی مقاومت جهانی و شجره طیبه ایست که به فرمان حضرت امام (ره) تاسیس گردید.

وی در ادامه به شئونات یک بسیجی پرداخت و اظهار داشت : شئونات یک بسیجی 2 دسته ظاهری و باطنی است.

شئونات ظاهری عبارتند از:پوشش ظاهری،مسئولیت مهم رعایت بیت المال و حق الناس،تقویت ارزش های اخلاقی فردی و اجتماعی ،اجتناب از رفاه طلبی ،نوع لباس و حجاب  و...

ایشان در این باره افزود :یک بسیجی نباید آراستگی را با پیراستگی جابجا کند.

خانم بدیعی در ادامه اشاره ای هم به مسایل سوریه نمود و گفت: فرمانده ای که مقتدر است قبل از شروع جنگ پایان آن را پیش بینی میکند و لذا پیش بینی ها درمورد اینکه داعش  در سوریه و عراق  نابود میشود  به وقوع پیوست.

خانم بدیعی به مسایل عربستان اشاره نمود و گفت: عربستان پس از روی کارآمدن پادشاه جدیدش،ساختار تهاجمی نسبت به ایران پیدا کرده است،هزینه های چشمگیر میلیاردی در برخی کشورها همچون کشور مصر پرداخت نمود تا به اهدافش برسد ولی با این وجود ناکام ماند. 

تفاوت های مهمی کشور ما با عربستان دارد که موجب هراس آن ها شده است از جمله: مردم عربستان ملتی رفاه طلب اند ولی ایرانیها اهل کار و تلاش و کشور ما در همه ی زمینه ها متخصص دارد و خودکفاست برعکس عربستان که هیچگونه تخصصی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها