خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه بسیجی باید از حق خود و مردم دفاع کند،گفت: اگر مسئولی خود را به خواب زده است بسیجیان باید او را از خواب بیدار کنند.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۴۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرتضائی نیا صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان زیرکوه با تبریک سالروز تاسیس نهاد مقدس بسیج،اظهارداشت:شاخصه اصلی بسیج که بسیج را ممتاز می کند ولایت مداری بسیجیان است و بسیجی فرامین رهبری را بدون چون و چرا در عمل اجرا می کند.


امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد:امروز ولایت شعاری در مقابل ولایت مداری وجود داردو متاسفانه افراد زیادی ولایت شعاری می کنند و در عمل ولایت را قبول ندارند.


مرتضائی نیا به دست آوردهای بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت:اولین دست آورد های بسیج در دوران دفاع مقدس است و بعد از دفاع مقدس نیز بسیج در دوران سازندگی با روحیه جهادی عمل کرد .


وی بیان داشت:ترویج  روحیه مقاومت و الگوی نیروی دفاعی در جهان و  مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن از دستاوردهای مهم دیگر بسیج است.


امام جمعه زیرکوه با تاکید بر اینکه بسیجی بودن یک افتخار است،‌گفت:بسیج در مقابله با معضلات اجتماعی پیشرو است و باید پیشرو بماند.


مرتضائی نیا با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم، اذعان داشت:اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در کوچه پس کوچه های تهران با داعش مقابله می کردیم.


وی خاطرنشان کرد:بسیج در جایی که نظام و انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد همیشه جلودار است و این را بارها در عمل به اثبات رسانده است .


امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه باید روحیه بسیجی را گسترش داد،گفت:شما بسیجیان باید بصیرت خود را بالاببرید،دشمن را بشناسید و خط درگیری با دشمن را بدانید.


مرتضائی نیا تاکید کرد :روحیه مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار دهید و از حق خود دفاع کنید و اگر مسئولی خود را به خواب زده است بسیجیان باید اورا از خواب بیدار کنند.


وی با بیان اینکه بسیجی باید شجاع باشد،گفت:ترس در وجود بسیجی نیست و ما یک جان داریم که آن را در راه ولایت می دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها