سرهنگ پاسدار علی کیهانی

بسیج در عرصه های مختلف حماسه آفرین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن در اجتماع بزرگ بسیجیان ضمن تبریک سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین ازحضور گسترده مردم درمراسم های استقبال ، وداع ،تشییع وبه خاکسپاری شهید حاج علیرضا جیلان تشکر کرد.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن در اجتماع بزرگ بسیجیان با تبریک سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین از حضور گسترده مردم درمراسم  استقبال ، وداع ،تشییع وبه خاکسپاری شهید جیلان تشکر کرد.

سرهنگ پاسدار علی کيهاني فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن گفت: حضور مردم در این حرکت حماسی دارای پیام و مفهوم است و خداوند را شاکریم که همه ما را به نعمت اسلام هدایت فرمود.

سرهنگ کیهانی ادامه داد: ما به بسیجی بودن خود مفتخریم و خدمت در چنین لباسی افتخار می دانیم و آرزوی ما شهادت در این لباس است.

وی سه مولفه 1- دین ما  2- رهبری امام راحل(ره) و 3- حضور گسترده و همیشگی مردم  در صحنه را  عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن اظهار داشت: یکی از پتانسیل هایی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت حضور مردم در صحنه های مختلف بود وامام راحل چقدر خوب از حضور مردم ( با تشکیل بسیج )استفاده کرد.

وی ادامه داد: خصوصیت بسیج ، مردمی بودن بسیج است و گستردگی بسیج در کل ایران است و امروز می توانیم ادعا کنیم که در کل  جهان گسترده است و این خصوصیت این ارتش 20میلیونی  است.

کیهانی ادامه داد: بعد از درخشش بسیج در دوران دفاع مقدس امروز هرجا مشکل پیدا می شود بسیج آن را حل می کند و در عرصه های مختلف حضور چشمگیر دارد و هرجا دولت محترم نیاز به کمک داشته باشد،  خیل بسیجیان  آماده کار  است.

وی در بخش دیگر سخنان خود در مورد داعش گفت: هدف از تشکیل این گروه خبیث اول مقابله با نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و بعد ایجاد ناامنی و غارت منابع و امکانت منطقه بود که با تشکیل بسیج مردمی درعراق و سوریه با مدیریت سردار سیلمانی می بینید که داعش به چه سرنوشتی دچار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار