خبرهای داغ:
امام جمعه سربیشه:

شهید حججی نماد یک بسیجی مخلص است

امام جمعه سربیشه گفت: بسیجی یعنی شهیدای مدافع حرمی که از خانواده خود گذشتند و رفتند، بسیجی یعنی شهید ححجی که رهبر معظم انقلاب او را حجت در میان مردم نامیدند.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۷۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سنجری امام جمعه سربیشه در همایش شکوه مقاومت به مناسبت روز بسیج ضمن تبریک ماه ربیع الاول و سالروز تشکیل بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید مدافع وطن نایبی اظهار داشت:بسیج یک نیرویی است که به دستور امام خمینی (ره) در سال 58 تشکیل شد.

وی ادامه داد: امام خامنه ای (مدظله العالی) فرموده اند: من در سالیان گذشته نیرویی مانند بسیج ندیده ام و هر کس تفکر بسیجی دارد هم بسیجی است. یک معلم،یک کاسب، یک روحانی که وظیفه خود را به درستی انجام دهد هم یک بسیجی است.

 

وی عنوان داشت: بسیجی یعنی نیرو های قابل توجهی که در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیدند، بسیجی یعنی غواص های دست بسته ای که به کشور برگشتند، بسیجی یعنی شهیدای مدافع حرمی که از خانواده خود گذشتند و رفتند، بسیجی یعنی شهید ححجی که رهبر معظم انقلاب او را حجت در میان مردم نامیدند.

 

وی در پایان اظهار داشت:مسئولین ادارات باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.باید از تولید داخل استفاده کنیم، باید صادرات غیر نفتی را افزایش دهیم،جلسات پر هزینه را کاهش دهیم.بسیجیان هم پیشتاز در عرصه اقتصاد مقاومتی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها