فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

سنگ بنای بسیج بر حکم جهادی استوار است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه سنگ بنای بسیج بر اساس حکم فقهی و جهادی است گفت :ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالف با استکبار، تحجرگرایی و مقدس نمایی است ؛ باید همه افرادش بسیجی باشند.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۸۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ سردار مرتضی کشکولی درگردهمایی بزرگ بسیجیانکه در حسینیه ثار الله ناحیه خرم آباد برگزار شد اظهار داشت : بسیج جز بدیهات فقه الهی است که بر ملت اسلامی ارزانی شد، بسیج ماندگار، پایدار و اثر بخش است.


وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره ) افزود: بسیج مدرسه عشق و مکتب شهیدان گمنام است پس باید با دل پا به این عرصه گذاشت ، میقات پا برهنگان و معیادگاهی است که معراج اندیشه های پاک اسلامی که به اوج رسیده است و نام نشان در بی نشانی دارد.


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه سنگ بنای بسیج بر اساس حکم فقهی و جهادی است عنوان کرد: ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالف با استکبار، تحجرگرایی و مقدس نمایی است ؛ باید همه افرادش بسیجی باشند.
 

سردا کشکولی با تاکید بر اینکه بسیج امری فراگیر است گفت : همه آحاد مردم و ملت ها می توانند بسیجی باشند جنس بسیج و سطح بسیج برای همگان است.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره ) به دلیل بینش بالا و اینکه سطح بسیج را به خوبی مطرح کرده باشند بیان کرد: حضرت امام (ره) می فرمانید" افتخارمن این است که یک بسیجی هستم " امام (ره) فیلسوف جهان اسلام براین نکته تاکید دارد که باید افتخار کنم که خود یک بسیجی هستم .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه ارتش بیست میلیونی فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: هر جا با هرکاری می شود از دین و انقلاب دفاع کرد، بسیجی می تواند با شعر دیگری با کاریکاتور یا کشارزی ، کارمند و ..... هر کسی هرکجا است به هر طریقی می تواند دفاع کند.

سردا کشکولی با اشاره به نگاه استراتژیک امام خمینی (ره ) به بسیج تصریح کرد: آنچه که بسیج را از غیر بسیجی متمایز می کند اخلاص است و ما وارث یک لشکر عظیم مخلصین هستیم و باید این پرچم را به مخلصین بسیجی آینده دهیم.

وی با تاکید بر اینکه کار کردهای بسیج در حد یک اعجاز هستند اظهار داشت : کمترین اعجاز بسیج این بود که از مهلکه جنگ نجات دادو معارف انقلاب اسلامی را تولید کرد و اکنون همان معارف انقلاب سلامی در ملت ها و کشور های مسلمان گسترش یافته است .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه دشمن ما استکباروآمریکا توان مقابله با قدرت بسیج را نخواهند داشت افزود: حزب الله لبنان پرتویی از فرهنگ دفاع مقدس ما هست.

سردا کشکولی با اشاره به اینکه صدور انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرایی نیست بلکه از مرزهای اعتقادی هم هست عنوان کرد : بسیج در تمامی ادیان ها ملت ها و مذاهب می تواند شکل بگیرد همچنین در بسیج وحدت را در عین کثرت وجود دارد .


وی با بیان اینکه دنیای استکبار جهانی پشت سر داعش بوده است خاطر نشان کرد: بصدرگسترش صدور انقلاب اسلامی به وسیله بسیج انجام می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان خاطر نشان کرد: بسیج تنها اکسیری است که وحدت را در عین کثرت ایجاد کرده و توانسته اقشار مختلف مردم با دیدگاه و مذاهب گوناگون را در کنار یکدیگر قرار دهد.

وی گفت: بسیج توانسته که قدرت استکبار جهانی را در منطقه پائین بیاورد،اولین‌بار است که آمریکا در معاهدات سیاسی منطقه هیچ نقشی ندارد.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات