خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر تقویت معنویت در بسیجیان، اظهار داشت: برنده ترین سلاح معنویت است.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۱۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در دیداری که اعضای ستاد هفته بسیج استان سمنان از جمله حجتالاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان، علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان و رؤسای اقشار 22 گانه بسیج با ایشان در دفترشان داشتند، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امام خمینی(ره) نهاد مقدس بسیج را تأسیس کردند، ایشان آینده نگر بودند و با توفیقات الهی سخن می گفتند.

وی افزود: باید سجده شکر به جای آوریم که جمهوری اسلامی ایران این همه نعمت در اختیار ما قرار داده است و ما غرق در نعمتیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان داشت: بسیج شجره طیبه پرثمری است که در جمهوری اسلامی ایران نامش گُل کرده است.

آیت الله شاهچراغی افزود: یاران رسول گرامی اسلام(ص) همگی بسیجی بودند و عمار، یاسر، سلمان و ... همگی بسیجی بودند و باید گفت بسیج از صدر اسلام بوده است و در طول زمان ها جریان داشته است و امروز هم یاران امام زمان(عج) همین بسیجیان هستند.

وی با تأکید بر تقویت معنویت در بسیجیان، اظهار داشت: برنده ترین سلاح معنویت است و باید به دیگر عبارت گفت اگر معنویت نبود همه سلاح ها اگر در دستان سردار سلیمانی بود نمی توانست برداعش پیروز شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: بسیجی باید به نمازش اهمیت دهد و نمازی با طهارت کامل بخواند.

آیت الله شاهچراغی، سپاه و بسیج را خوشنام معرفی کرد و گفت: این خوشنامی از ایثار و خدمت به خلق خداست و از حضور در همه صحنه ها کسب شده است.

وی ادامه داد: حفظ خوشنامی بسیج از اوجب واجبات است و هر کس به اندازه خودش باید این خوشنامی را حفظ کند.

***بسیج متعلق به جناح خاصی نیست

علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بیان داشت: اکر بخواهیم بسیج را اعلام کنیم که چه کسانی شامل حالشان می شود؛ باید این نکته ای که حضرت آقا در آذر سال قبل فرمودند توجه ویژه کنیم؛ در آن دیدار حضرت آقا فرمودند" بسیج جناحی نیست، ولی سیاسی هست، بسیج سیاست زده نیست ولی سیاسی هست بسیج متعلق به یک جناح خاص نیست"؛ امروز در استان ما همه مردم بسیجی هستند و متعلق به جناح خاص نیستند چون در این تعریف که حضرت آقا می فرمایند بسیجی کسی که برای رسدین به اهداف انقلاب تلاش ومجاهدت می کند؛ پس هر گروه سیاسی که برای رسیدن به اهداف انقلاب کمک کند یقیناً بسیجی است.

وی گفت: ما جناح انقلابی و ضد انقلابی در تعریف بسیج داریم و آنها که حتی غیرانقلابی هستند و یعنی اینکه ممکن است فقط انقلاب را قبول نداشته باشند؛ ولی بر علیه انقلاب تلاش نکنند اینها هم بسیجی هستند؛ همه بسیجی هستیم از همه گروه های سیاسی؛ و باید وحدت داشته  دست به دست هم بدهیم و در رسیدن انقلاب به مأموریت اصلیش یعنی تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) یاری کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها