خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:

بسیجیان در جنگ اقتصادی گام مستحکم بردارند

معاون سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: مشکلات جامعه در بخش‌های اقتصادی از اصلی‌ترین کاستی‌های امروز جامعه است که میطلبید بسیجیان توجه بیشتری را به این بخش داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۱۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

حجت‌الاسلام علی نظری معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در خصوص عملکردهای این ارگان اظهار کرد: خدمات و فعالیت‌های بسیج بسیار گسترده بوده و تنها به یک زمان و یا مکان خاص محدود نیست.
وی بسیج را شجره ای طیبه دانست و تصریح کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که که همیشه در حال ثمردادن و میوه دادن است و قطعا این ثمر و میوه در زمان‌های مختلفی وجود دارد.
معاون سازمان تبلیغات اسلامی تشریح کرد: بسیج که شجره‌ای طیباه است که خود نیاز به تغذیه دارد لذا باید همواره در زمینه‌های مختلف حضور داشته و مطابق با شرایط زمان به‌روزرسانی شود.
نظری در ادامه یادآور شد: امروز برای رسیدن به رشد و پیروزی باید عمل کردن کمی و کیفی به فرامین مقام معظم رهبری باید جزو اولویت‌ها قرار گیرد.
وی اذعان کرد: مشکلات جامعه در بخش‌های اقتصادی از اصلی‌ترین کاستی‌های امروز جامعه است که میطلبید بسیجیان توجه بیشتری را به این بخش داشته باشند.
این مسئول خاطر نشان کرد: بسیجیان باید از مبلغان و مروجان اصلی ارزش‌های دینی این نظام و نمونه کامل یک سرباز نظام و هم‌چنین یک فرد دیندار و مومن واقعی باشند.
این مسئول تصریح کرد: بسیج همواره در صحنه‌های حساسی چون دوران جنگ، مبارزه با تکفیری‌ها و بحث مدافعان حرم حضور داشته و توانسته به اهداف خود برسد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ابراز داشت: بسیج شجره طیبه ای است که همواره ثمرات و میوه‌های مطلوبی داشته و در هر مقطع و زمانی که ورود پیدا کرده توانسته به نتیجه ای مناسب دست یابد.
نظری ضمن قدردانی از بسیجیان تبیین کرد: امروز بسیجیان با تفکر ‌و روحیه بسیجی خود در بحث بحران‌های طبیعی چون زلزله، سیل و بارندگی‌های سنگین احساس مسئولیت کرده و به خدمت‌رسانی خود ادامه می‌دهند.
وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مطرح کرد: امروز بسیج مسئولیت و رسالتی سنگین تر دارد و آن بحث معضلات اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول ادامه داد: لازم است همه بسیجیان در اقشار و رده‌های مختلف آستین‌ها را بالا زده و با نظم و انضباطی خاص در جنگ اقتصادی حضور یابند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در خاتمه گفت: بسیجیان باید صبر، تحمل، بردباری و ظرفیت خود را بالا برده و همانطور که در ایات الهی نیز آمده است با عمل و رفتارخوب خود دیگران را به دین اسلام و داشتن تفکر بسیجی جلب کنند.
۱۰۰۵/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها