در آخرین روز از هفته بسیج صورت گرفت

برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان قروه در سالن ۹ دی سپاه پاسداران

همزمان با آخرین روز از هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان قروه در سالن ۹ دی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۳۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در این مراسم ابتدا سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و با تبریک هفته بسیج و پیروزی سپاه اسلام بر گروهک تکفیری و تروریستی داعش اظهار داشت: بدون شک نخستین عامل نابودی داعش اطاعت محض از ولایت فقیه و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که تفکر بسیجی و روحیه بسیجی خود را نشان داد.

وی افزود: این روحیه بسیجی است که توسط مدافعان حرم، رزمندگان تیپ فاطمیون، تیپ زینبیون، مردمان بسیجی عراق و سوریه و رزمندگان سپاه پاسداران رقم می‌خورد و دشمنان اسلام را نابود می‌سازد.

به گفته وی روحیه بسیجی رزمندگان اسلام باعث شد تا پیروزی‌های شکوهمند مدافعان حرم رقم بخورد و شاهد موفقیت در عرصه سیاسی و نظامی در عراق و سوریه باشیم.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و در راس انان آمریکای جنایتکار به دنبال این بودند تا با تشکیل داعش ذهن منطقه و محور مقاومت را از موضوع اسراییل و جنایات رژیم صهیونیستی دور کنندو کمربند امنیتی را برای صهیونیست‌ها در منطقه ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: دشمن در واقع به دنبال این بود تا اثرگذاری ایران اسلامی در منطقه را کاهش دهد و فرهنگ ایثار و مقاومت را از بین ببرند و مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی را مورد هجوم قرار دهند که شهدای مدافع حرم در برابر انان ایستادند و اهداف شوم استکبار جهانی را با شکست مواجه ساختند.

فرمانده سپاه قروه در ادامه به بیان ویژگی‌های بسیجیان پرداخت و افزود: بسیج تجلی وحدت و یکپارچگی آحاد مسلمانان است و ایستادن در برابر دشمنان با وحدت کلمه را در پی دارد.

در ادامه این مراسم گروه سرود دانش اموزی با اجرای برنامه‌ای حضور یافتند و در پیان نیز از شرکت کنندگان در مراسم به قید قرعه تقدیر شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار