خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا گفت: استکبار جهانی نیز در جبهه‌های مختلف در برابر اراده ملت و رزمندگان ایران به زانو درآمده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۴۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، جواد داستانی در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان شهرضا با بیان اینکه بسیج مظهر اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ولایتمداری و تبعیت بی چون چرا از فرامین فرمانده مظعم کل قوا مهمترین و بارزترین ویژگی‌های بسیجیان است و یک بسیجی به داشتن این خصوصیات افتخار می‌کند.

وی با اشاره به شکست نیروهای داعش و ترویستهای منطقه از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، بیان کرد: تروریست‌های منطقه در واقع در برابر یک نیروی الهی که حاصل تفکر الهی امام راحل(ره) و رهنمودهای الهی رهبر معظم انقلاب است شکست خوردند زیرا امروز همه کشورهایی که خواستار رهایی خود از جور ستم استکبار هستند دریافته‌اند که چاره‌ای جز پیروی از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا گفت: امروز در شرایطی شاهد رشد و بالندگی انقلاب اسلامی در داخل کشور هستیم که تفکر انقلاب اسلامی در منطقه و جهان شناخته شده است و استکبار جهانی نیز در جبهه‌های مختلف در برابر اراده ملت و رزمندگان ایران به زانو درآمده است.

وی تصریح کرد: بسیج در طول تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران همواره با هدف تربیت نیروهای توانمند برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال کادرسازی بوده است.

داستانی افزود: پیشرفت همه جانبه کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند استفاده از نیروی انسانی توانمند و متعهد است تا در همه بخش ها با روحیه انقلابی فعالیت کند.

وی، گفت: بسیجیان همواره آمادگی رزمی خود را در قالب فراخوان های گردانهای امام حسین(ع) و عاشورا ویژه برادران و گردان های الزهرا و کوثر ویژه خواهران حفظ کرده‌اند به همین دلیل در شرایط فعلی آماده مقابله با هرگونه تهاجمی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در تشریح برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج، گفت: در هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردمسالاری دینی» ۱۸۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و ۱۵ قشر بسیج شهرستان اجرا می ‌شود.

وی بیان کرد: از مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان طرح بسیجی محله محور است که به صورت گشت های نیروهای بسیجی در محلات بدون استفاده از سلاح گرم برگزار می شود.

داستانی اظهارداشت: در این هفته ۲ تیم از پزشکان بسیجی با حضور در یکی از مناطق محروم اقدام به ویزیت رایگان مردم خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها