فرمانده سپاه امام رضا(ع):

هر شخصی از هر موضعی به وحدت مردم لطمه وارد کند از معاندین نظام اسلامی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: ر شخصی از هر موضعی به وحدت مردم لطمه بزند چه آگاهانه یا ناآگاهانه در جبهه استکبار جهانی، از معاندین و بدخواهان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۴۴۶۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران که به مناسبت ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام رحل عظیم الشان (ره) با حضور ائمه جمعه و جماعات و مردم شیعه و سنی، مدیران ادارات و نهاد‌ها در میدان صبحگاه سپاه ناحیه تایباد برگزار شد، یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های کنونی شهرستان و کشور را وحدت و همدلی برشمرد و اظهار داشت: ما امروز بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیاز داریم و هر شخصی از هر موضعی به وحدت مردم لطمه بزند چه آگاهانه یا ناآگاهانه در جبهه استکبار جهانی، از معاندین و بدخواهان نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تبریک هفته بسیج، ادامه داد: وحدت از تاکیدات اسلام، قرآن، آموزه‌ای دینی و اسلامی و امام و مقام معظم رهبری است، برای همین از هر کاری که به وحدت و همدلی مردم لطمه بزند باید پرهیز شود، چراکه دشمنان نظام اسلامی به دنبال ضربه زدن به انقلاب و آرمان‌های شهدا، امام و رهبری است باید در مقابل این توطئه دشمن هوشیار و بیدار بود.

نظری افزود: امروز دشمنان با انواع توطئه‌ها و ترفند‌ها به دنبال ضربه زدن به وحدت و انسجام مردم است باید همه در مقابل این توطئه دشمن هوشیار باشند.

در ادامه این مراسم، فرماندار تایباد نیز با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: همه مردم این شهرستان، استراتژیک و مرزی اعم از شیعه و سنی بسیجی هستند.

حسین شرافتی گفت: بهترین هدیه مردم تایباد به مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی امنیت حاکم در این نقطه مرزی کشور است که این موضوع برگرفته از فرهنگ و تفکر بسیجی و حاصل خون شهیدان و حضور مقتدرانه نیرو‌های نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج است.

وی عنوان کرد: ما با فرهنگ و تفکر بسیجی تحت زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا و، ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری به همه مشکلات فائق آمدیم و می‌آییم.

فرماندار تایباد ادمه داد: امروز همه مدیران و کارمندان ادارات و نهاد‌ها در تایباد بسیجی هستند، آن‌ها با تفکر بسیجی و روحیه جهادی شبانه‌روزی در خدمت مردم هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها