خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

دنیا در سایه تفکر بسیجی توان رویاروئی با ایران را ندارد

فرمانده سپاه کلیبر در جمع فرماندهان و سرگروهای صالحین حوزه شهید فهمیده این ناحیه، ضمن تبریک هفته مبارک بسیج گفت: بسیج زائیده تفکر حضرت امام راحل و توان بالای اعتقادی ملت ایران است که در سایه این تفکر دنیا توان رویاروئی با ایران اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۶۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: امروز تکلیف بسیجیان و فرهنگیان و معلمان همچون دوران دفاع مقدس سنگین است تا نگهبان این تفکر بسیجی در میان دانش آموزان و آینده سازان این مملکت باشند.

 وی ادامه داد: باید مواظب باشیم بسیج همیشه با تفکر ولایتمداری و با تمام قدرت به ماموریت خویش ادامه دهد و این ماموریت را تکلیف الهی بداند.
حاتمی همچنین به مقایسه انقلاب حضرت امام حسین(ع) و انقلاب حضرت امام راحل اشاره و بیان کرد: این انقلاب همان تداوم انقلاب امام حسین(ع) است و به لطف خداوند امروزه به تمام جهان صادر شده و همانطوریکه حضرت امام (ره) فرموده بود امروزه هسته های مقاومت در تمام جهان شکل گرفته و درحال تقویت است و ا هیمنه پوشالی ابرقدرت ها را شکسته و آن ها را در رویا روئی با این قدرت عظیم ناتوان و شکست پذیر کرده است.

 فرمانده سپاه کلیبر در پایان مراسم ضمن حضور در کلاس های درس در جمع دانش آموزان بسیجی حضور یافته و چهره به چهره با آن ها دیدار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار