به همت سپاه ناحیه زاوه مراسم صبحگاه مشترک نظامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین در این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۶۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این مراسم  با حضور پایوران سپاه و نیروی انتظامی و اقشار مختلف بسیجیان سپاه ناحیه زاوه از  جمله حوزه‌های اصناف و ادارات و گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس در میدان نجفیه شهردولت آباد برگزار شد.
 
پس از اجرای مراسم صبحگاه نظامی، سرهنگ پیشکسوت پاسدار غلامرضا زمانیان، فرمانده اسبق سپاه ناحیه شهرستان تایباد که بعنوان سخنران در برنامه حضور داشت، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، به تبیین شاخصه‌های مهم تفکر بسیجی پرداخت.

وی در ادامه اظهار داشت: تفکر بسیجی یعنی اینکه همه ما در هر مسئولیتی خود را مدیون خون شهدا بدانیم و به این واسطه فقط به مردم و محرومین خدمت رسانی کنیم.

سرهنگ پیشکسوت پاسدار زمانیان با اشاره به قدرت منطقه‌ای ایران در دنیا، افزود که به شکرانه خداوند متعال در حال حاضر ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یک الگوی بزرگ در دنیا است.

فرمانده اسبق سپاه ناحیه تایباد در ادامه با اشاره به دلاور مردی سردارسرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، افزود: تمام افتخار این سردار رشید اسلام در این است که خود را سرباز ولایت میداند و همیشه علاقه دارد تا در مسیر امام خود قدم بردارد و بسیجی باشد.

وی در پایان گفت: بسیجی کسی است که اگر هرکاری را در هرجایی انجام دهد، خود را سرباز ولایت دانسته و همیشه شهدا را ناظر و حاضر به اعمال خود ببیند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها