خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد:

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، در سایه تفکر بسیجی است/ فرهنگ بسیج تا اقصی نقاط جهان امتداد یافته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد گفت: فرهنگ الهی بسیج امتداد حرکت عاشورایی اباعبدالله و رمز ماندگاری و ایستایی انقلاب اسلامی نیز در سایه تفکر بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۸۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، مهدی ساعی عصر امروز در گردهمایی اقشار مختلف بسیج شهرستان نجف‌آباد با تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت، اظهار کرد: تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیجیان در اقشار مختلف و در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و انجام مأموریت‌های بسیج باعث به ثمر رسیدن پیروزی‌های پی‌درپی در جبهه حق شد.

وی بسیج را امتداد حرکت انبیا و اولیا الهی برشمرد و افزود: فرهنگ و تفکر بسیج مدیون امام و رهبری معظم انقلاب است که با بصیرت و روشنگری‌های خود این خط الهی را تا اقصی نقاط جهان امتداد دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف‌آباد در پایان بیان داشت: این فرهنگ الهی امتداد حرکت عاشورایی اباعبدالله است و رمز ماندگاری و ایستایی انقلاب اسلامی در سایه تفکر بسیج است که باید پرچم همین فرهنگ را به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

*جهان دانست که ایران طلایه‌دار مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، تعدی و نسل‌کشی است 

در ادامه، سهراب مظفر نجفی بسیج را از ریشه‌های اصلی انقلاب بیان و اظهار کرد: اگر امروز شاهد ریشه‌کنی ریشه سلفی گری و داعش در منطقه و کشورهای سوریه و عراق هستیم، به برکت تفکر بسیجی و خون شهدایی هم چون شهید حججی‌ها است.

وی با اشاره به بسیجیان حاضر در این مراسم، افزود: شما نسل دوم یا سوم این شجره طیبه هستید، شجره طیبه‌ای که پس از پیروزی انقلاب در این سرزمین رشد کرد و جهانگیر شد؛ شما طلایه‌داران و ادامه‌دهندگان این شجره برای آیندگان هستید.

فرماندار ویژه نجف‌آباد با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت و پیام سردار سلیمانی به رهبری ادامه داد: سردار سرافراز و دشمن‌شکن، سردار سلیمانی که وعده ریشه‌کنی داعش را در عرض 3 ماه داده بود، با تلاش بسیجیان، در کمتر از این مدت نابودی جرثومه‌های فساد و تجاوز در منطقه را بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش باعث شد تا الان جهان به این نتیجه برسد که ایران طلایه‌دار مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، تعدی و نسل‌کشی است.  

از برنامه‌های جانبی این مراسم، اجرای گروه موزیک آیین نینوا، برنامه رزمی‌کاران بسیجی و اجرای گروه سرود مدافعان حرم بود.   

ارسال نظرات