خبرهای داغ:
امام جمعه اسلام آبادغرب در جمع بسیجیان:

تفاوت مدیریت جهادی و مدیریت پشت میز نشین در زلزله اخیر مشخص شد

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در آنجایی که تفکر بسیجی بود و مدیران بسیجی ما در محل حادثه حضور پیدا کردند موفقیت، انظباط و یاری رساندن به آسیب دیدگان زلزله یه خوبی مشاهده شد و آنجا که مدیریت پشت میزی بود ناکارآمدی آن مشخص شده و دیدید که در موقع بحران دردی را دوا نمی کند.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد طه مهری در اجتماع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب که به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، فرا رسیدن شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به زلزله اخیر استان کرمانشاه در گذشت جمعی از هم استانی ها را بر اثر زلزله تسلیت گفت.

 

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه بسیج یک پایه مستحکم برای انقلاب است، تصریح کرد: وجود بسیج یکی از معجزات جمهوری اسلامی

 

وی افزود: امروز بسیج در زمینه های مختلف فناوری، معنوی، خدمات اجتماعی، تعلیم و تربیت و در تمام زمینه هایی که برای یک جامعه پویا و با نشاط لازم است فعالیت دارد.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در خصوص بسیج گفت: بسیج یعنی حضور بهترین، با نشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی و اهداف والای کشور به آن نیاز است. همیشه بهترین، خالص ترین، شریف ترین و پرافتخارترین انسان ها این خصوصیات را دارند.

 

وی افزود: رهبری می فرمایند بی احترامی به بسیج یا نابخردانه است، یا خائنانه، تا وقتی که این کشور، ملت و جامعه به امنیت نیاز دارد، به نیروی بسیج و انگیزه بسیجی نیاز داریم.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه حضرت علی (ع) بهترین الگو برای بسیجیان است، گفت: بسیج از 4 حرف تشکیل شده؛ "ب" بسیج به معنای بیداری، " س" بسیج به معنای سازماندهی، "ی" بسیج به یاری گری و "ج" بسیج به مهنای جهاد است.

 

وی افزود: هرجایی به وجود بسیج نیاز است در آنجا حضور دارد و خدمت و مبارزه می کند و در هر زمان و مکانی گوش به فرمان امام و رهبر خویش است.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به حادثه زلزله اخیر، گفت: در آنجایی که تفکر بسیجی بود و مدیران بسیجی ما در محل حادثه حضور پیدا کردند موفقیت، انظباط و یاری رساندن به آسیب دیدگان یه خوبی مشاهده شد و آنجا که مدیریت دستوری و پشت میزی بود ناکارآمدی آن مشخص شده و دیدید که در موقع بحران دردی را دوا نمی کند.

 

وی با اشاره جنایات دواعش و حضور چند ساله در منطقه گفت: تفکر بسیجی و تفکر مقاومت موجب پایان دادن به سیطره داعش و پایان عمر خبیث آن شد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: آنچه ما را پیروز کرد تفکر مذاکره،خواهش و التماس نبود، بلکه تفکر بسیجی موجب پیروزی در سوریه و عراق شد و این تقکر در هر جایی بیاید استقامت، مقاومت و تفکر سازش ناپذیری را به دنیال دارد که نتیجه آن در جنگ پیروزی است.

 

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال نفوذ است، گفت: با وجود مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور، اگر بخواهیم از این مشکلات عبور کنیم باید تفکر بسیجی، تخصص بسیجی، مدیریت جهادی، مهربانی و اتحاد در کشور ما حاکم باشد.

 

ارسال نظرات