مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

عملکرد بسیج با اعتقاد به «ما می‌توانیم» منجربه پیروزی‌های زیادی می‌شود

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان داشت: عملکرد بی‌منت بسیج و خلوص نیت بسیجیان نباید با تجملگرایی سست گردد بلکه با تکلیف گرائی، اعتقاد و ایمان و با مقوله‌ی «ما می‌توانیم» سبب پیروزی‌های عظیم شود.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۰۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار حسن زاده در سومین یادواره شهدای دهستان هزار مسجد که با حضور پر شور مردم، کارکنان ادارات، بسیجیان، خانواده‌های  شهداء، نیرو‌های نظامی و انتظامی، پاسداران و نماینده شهرستان کلات و مشهد در مجلس برگزار شد، ضمن  تبریک هفته بسیج بیان داشت: بسیج مکتب و مدرسه عشق و ایمان است که بنیانگذار انقلاب خود را یک بسیجی معرفی می‌کند و حضور ارزشمند و خالصانه بسیج مردمی در میادین حماسه و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها شایسته تشکر و قدردانی می‌باشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: عملکرد بی‌منت بسیج و خلوص نیت بسیجیان نباید با تجملگرایی سست گردد بلکه با تکلیف گرائی، اعتقاد و ایمان و با مقوله‌ی «ما می‌توانیم» سبب پیروزی‌های عظیم گردد.

وی نعمت ولایت و امنیت را یادآور شد و عنوان کرد: نعمت ولایت از موهبت‌های ارزنده خدواند منان بر جمهوری اسلامی ایران است که باید شکر نعمت بجا آورد و در حفظ آن تلاش نمود.
 
وی همچنین امنیت کشور را مدیون مدافعین حرم، نیرو‌های بسیج مردمی و نیرو‌های نظامی و مرزبانی دانست.
 
  در ادامه حجت السلام و المسلمین بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات نکات و مباحثی از قرآن کریم ارائه نمود و خاطر نشان کرد: طبق فرمایش و دستور قرآن کسانی که در راه خداه گام برمی دارند اجر و مزدشان در پیشگاه خداوند محفوظ است بخاطر همین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان یعنی پیروی از دستورات قرآن مجید و روایات معصومین علیهم السلام است.

نماینده منتخب مردم کلات و مشهد در ادامه به مباحثی از جمله مشکلات دهستان و روستا‌ها و بالاخص به حادثه اخیر سیل پرداخت و هم چنین قول داد که مشکلات مردم کلات را در مجلس شورای اسلامی مطرح و نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار