خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۵۴۶۰۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ این آیین به مناسبت پنجم آذر ماه سال روز تشکیل نیروی مقاومت بسیج هر ساله اجرا می شود و طی آن بسیجیان با حضور منسجم خود رزمایشی از اقتدار و صلابت را به نمایش می گذارند.

امسال همچون روال هر ساله این گردهمایی برگزار شده و شاهد حضور با شکوه خواهران و برادران پر شور نوجوان، جوان و پیشکسوت بسیجی شهرستان دزفول بودیم و در این بین حضور اقوام و طوایف مختلف از جمله عشایر بختیاری زبان دوشادوش دیگر شهروندان جلوه ای زیبا از وحدت اقشار مختلف مردم برای پاسداری از اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان به ظهور منصه رساندند.

چندی از مسئولین شهرستان دزفول از جمله فرماندهان نظامی و انتظامی نیز در این گردهمایی حضور به هم رساندند. عکاسان، خبرنگاران و اصحاب رسانه های مجازی و مطبوعات نیز جهت پوشش تصویری و خبری این آیین شرکت جستند تا صحنه هایی از این حضور را ثبت و رسانه ای کنند.

پرچم های در حال اهتزاز بسیجیان و تصاویر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول حال و هوای خاصی به سالن محل برگزاری برنامه بخشیده و بنرهای گرامی داشت هفته ی بسیج که شعار امسال (بسیج، مظهر مردم سالاری دینی) بر آن ها نقش بسته نیز در جای جای مراسم دیده شد.

برخی بسیجیان حاضر در برنامه نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی یاد و خاطره ی شهدای بمباران روز چهارم آذر ۱۳۶۵ شهرستان‌های دزفول و اندیمشک را در سالروز این حادثه ی خونین دوران دفاع مقدس گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها