امسال 627 مدرسه مازندران تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت مدارس قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۱۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران ، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، گفت : در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، مدرسه بعنوان بنیادی ترین و اصلی ترین کانون تربیت باید بسترهای لازم برای برنامه های تربیتی و هدفهای آموزش تربیتی فراهم کند.

وی افزود : هم اکنون در این راستا یکی از جدی ترین برنامه هایی که وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید طراحی کرد، بحث تعالی مدرسه است.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه برنامه تعالی مدیریت مدرسه ، برنامه ای است که از سال 92 تا کنون در استان مازندران در حال اجراست اشاره کرد و گفت : امسال 627 مدرسه مازندران تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت مدارس قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد : برای اینکه مجموعه مدیران واحدهای آموزشی که در ذیل این برنامه فعالیت میکنند توجیح شوند ، یک دوره کامل برای هدف ها و اجرای این برنامه ها به آنها ارائه شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این راستا ما در طی دو روز گذشته همایشی را در منطقه استان مازندران برگزار کرده ایم اشاره کرد و گفت : این همایشات در شهرستانهای نوشهر ، آمل و بابلسر برای همه مدیران و به اتفاق مدیران آموزشی شهرستانهای مناطق برگزار و از اهداف اصلی و اجرایی این برنامه برای همه مدیران مجموعه توجیح و تشریح شد.

قاسمی در خاتمه با بیان اینکه هر مدرسه سال خود را با یک برنامه هدفمند آغاز خواهد کرد اشاره کرد و افزود : سال آینده این برنامه در تمام واحدهای آموزشی استان مازندران به صورت جدی اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها