نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان زنجان:
نخستین جلوه قدرت‌نمایی بسیج در دوران دفاع مقدس بود،و در آن جنگ کشورهای شوروی، کشورهای مرتجع عرب و آمریکا پشت سر صدام بودند.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۴۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان زنجان در تجمع بسیجیان ناحیه مقاومت زنجان گفت: پیروزی انقلاب به بعد  توطئه های گوناگون دشمنان برای شکست انقلاب اسلامی آغاز شد وبا گذشت سه روز از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جنگ مسلحانه را علیه انقلاب در ایران اسلامی به پا نمودند ولی با حضور  بسیج و سپاه این توطیه‌ها در نطفه خفه شد.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) برای خنثی کردن توطیه هاو پیشگیری از موفقیت دشمنان اقدامات لازم را انجام نموده است، افزود: یکی از این اقدامات مهم امام (ره) که ماندگاری و ارزشمندی دارد تشکیل بسیج در سال 1358 بوده است.

وی اظهار داشت: آینده نگری و دشمن شناسی امام راحل (ره) توانست توطیه های دشمانان را خنثی نموده، امام (ره) در سال 1358 دستور تشکیل بسیج مستظعفین را صادر نمودند و هشت سال جنگ تحمیلی در سال 1359 شروع شد که این آینده نگری امام خمینی (ره) را می رساند.

خاتمی با اشاره بر اینکه در سی وهفت سال گذشته آثار و برکات بسیج در همه عرصه‌ها برای پاسداری از انقلاب اسلامی ملاحظه شده است،تصریح کرد: نخستین جلوه قدرت‌نمایی بسیج در دوران دفاع مقدس بود،و در آن جنگ کشورهای شوروی، کشورهای مرتجع عرب و آمریکا پشت سر صدام بودند.

  نماینده ولی فقیه در زنجان با اشاره به اینکه بسیج در قالب نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس و برحسب احساس وظیفه و با حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی حضور یافته است و افتخارات زیادی را در این دوران ایجاد نموده، تصریح کرد: بسیج هرجا که حادثه‌ای برای کشور رخ داده و امداد نیاز بوده حضور داشته و کارآمدی خود را در دید عموم قرار  داده است.

حجت الاسلام  خاتمی امام جمعه زنجان افزود:  ملت عراق توانستند با تفکر بسیجی و فتوای مرجعیت توطیه های دشمنان را ریشه کن نماید و در یمن در مقابل مثلث شوم عبری، عربی و غربی با تفکر بسیجی ایستاده اند.

خاتمی گفت: آمریکا اگر یک درصد احتمال می داد که می تواند به ایران حمله کند و موفق شود لحظه ای کوتاهی نمی کردو اقتدار نظامیان ایران اسلامی ، حضور مردم همیشه در صحنه،هوشیاری رهبر انقلاب و رصد توطیه های دشمنان این جرأت را از آمریکا گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان  افزود: ایران اسلامی بعد از گذشت سی ونه سال قدرت منطقه ای و جهانی شده است و بدون نظر و حضور ایران هیچ تحولی در منطقه نمی تواند دوام و قوام پیدا کند و دشمن این را بخوبی درک کرده است.

ارسال نظرات