یکی از فرماندهان بسیج نیکشهر در گفتگو با بسیج:
زهره بلیده گفت: بسیج با رویکرد جهادی برنامه ها و فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گسترده ای را انجام داده ونقش موثری در محرومیت زدایی و تقویت و توسعه مشارکت مردم، کاهش محرومیت و تامین اقتصادی داشته است.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۶۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

زهره بلیده فرمانده حوزه بسیج  فاطمه الزهرا (س) شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: توسعه دامنه فعالیت های بسیج سازندگی به عنوان یک راهبرد ملی می تواند ضمن تقویت زیرساخت های امنیت پایدار را فراهم کند و از سوی دیگر هم امکان تحقق رسالت و ماموریت های حفاظت و حراست از انقلاب و پاسخگویی به خلاهای  پیش روی نظام را با مشارکت و همکاری آحاد مردم را تسهیل نماید.

وی با بیان اینکه بسیج با رویکرد جهادی برنامه ها و فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گسترده ای را انجام داده است افزود: بسیج می تواند نقش موثری در محرومیت زدایی و تقویت و توسعه مشارکت مردم، کاهش محرومیت و تامین اقتصادی داشته باشد.

بلیده گفت: بسیج به عنوان حافظ معیشت اقتصادی مردم به گونه ای است که کارکرد حاکمیتی خود را به صورت کامل اجرا کرده است و به تحقق کارکردهای اصلی دولت کمک کرده است.

این فرمانده بسیج در خاتمه افزود: بسیج نقش آفرینی خوبی را در حفظ و انسجام و همبستگی در جامعه داشته است و نقش موثری در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی داشته است.

ارسال نظرات