یکی از فرماندهان بسیج شهرستان نیکشهر در گفتگو با بسیج:

در صورت وقوع بحران اقتصادی نباید ارزش ها فدای آرامش شود

زهره بلیده گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از راه های امنیت پایدار است از اینرو همه عوامل به طور پیوسته به کار گرفته می شود تا ارزش های اساسی مورد هجوم واقع نشود و در صورت وقوع بحران اقتصادی ارزشها فدای کسب صلح نگردد.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۶۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱

زهره بلیده فرمانده حوزه بسیج  فاطمه الزهرا (س) شهرستان نیکشهر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از راه های امنیت پایدار است از اینرو همه عوامل به طور پیوسته به کار گرفته می شود تا ارزش های اساسی مورد هجوم واقع نشود و در صورت وقوع بحران اقتصادی ارزشها فدای کسب صلح نگردد.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در صحنه های اقتصادی به خوبی نمایان است افزود: بسیج در زمینه اقتصادی شگفتی ساز بوده است و به طور کامل در خدمت اقتصاد مردم و امنیت ملی بوده است.

بلیده گفت: اگر کشورمان در طول دفاع مقدس یک سانتی متر از خاکش جدا نشد و سرافراز شده به برکت بسیج بود و به فرمایشات امام خمینی (رحمه الله علیه) از بسیج به عنوان برکت و هدیه الهی نام برده اند.

این فرمانده بسیج در خاتمه افزود: خود کفایی و استقلال اقتصادی از تاکیدات رهبری معظم بوده است که بارها در فرمایشات به این مهم پرداخته اند این در حالی است که عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تکلیفی بر همه مردم و مسوولین است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار