فرمانده تیپ رزمی فرهنگی امام جعفر صادق(ع) سپاه پاسداران:
فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) با اشاره به نقشه دشمنان اسلام برای تفرقه و تضعیف امت اسلامی گفت: داعش برای ضربه زدن به ایران ایجاد و حمایت شد ولی تفکر مردمی بسیج ، نقشه مستکبران را شکست داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۶۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسین طبیبی‌فر، فرمانده تیپ رزمی فرهنگی امام جعفر صادق(ع) سپاه پاسداران در تجمع بزرگ بسیجیان ساوه در مصلی امام علی(ع) این شهرستان گفت: اقتصاد مقاومتی الگوی اسلامی ایرانی برای پیشرفت است که نمونه‌های موفق آن را می‌توان در دانش موشکی و پهبادی دید.

وی افزود: شهرک‌های موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی، دشمنان اسلام را به لرزه انداخته است و جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارند.

فرمانده تیپ رزمی فرهنگی امام جعفر صادق(ع) سپاه پاسداران با اشاره به نقشه دشمنان اسلام برای تفرقه و تضعیف امت اسلامی گفت: داعش برای ضربه زدن به ایران ایجاد و حمایت شد ولی تفکر مردمی بسیج ، نقشه مستکبران را شکست داد.

حجت‌الاسلام طبیبی‌فر ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به حدی گسترش یافته است که ایران به گفته اندیشمند عربی، در طول تاریخ دوبار به ساحل مدیترانه دست یافته است، یکبار در زمان هخامنشی با لشکرکشی و بار دوم در زمان ولایت فقیه بدون لشکرکشی بود.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه از حمله نظامی دشمن ترسی نداریم، اظهار کرد: دشمن در صدد گسترش فساد در داخل کشور همانند گسترش فساد در جامعه اسلامی آندلس است تا ما را شکست دهد.

وی افزود: هرکسی که با فساد مبارزه نمی‌کند یا از فاسد حمایت می‌کند در واقع به دنبال شکست اندیشه انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام طبیبی‌فر با اشاره به تجمع ۲۵ میلیونی اربعین شرح داد: اربعین همایش بزرگ بسیجیان حسینی است و همانطور که امام راحل فرمودند؛« راه قدس از کربلا می گذرد» و همین امر موجب ترس اسرائیل غاصب می شود.

وی با اشاره به حضور یک فرمانده آمریکایی در مراسم اربعین برای ارزیابی و تهیه گزارش ادامه داد: این فرمانده در گزارش اقرار کرده بود در حادثه هاییتی، تمام دولت و ارتش آمریکا تلاش کردند نتوانستند بیش از ۵۰۰ هزار غذا برای مردم بلادیده مهیا کنند و در کل طی چند روز حدود ۹ میلیون غذا تهیه شد ولی در این مراسم خود مردم، روزانه برای چندین میلیون جمعیت در چند وعده غذا توزیع می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات