فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: تفکر بسیجی باعث شکل گرفتن، تقویت و پشیبانی حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و انصار الله یمن شده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۶۸۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اجتماع بزرگ بسیجیان خلیل آبادی پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج مستضعفان و پیروزی جبهه مقاومت بر داعش در حسینیه ابوالفضلی شهر خلیل آباد با حضور مسئولان شهرستان و حضور گسترده مردم بسیجی و ولایت مدار برگزار شد.

 ابوالفضل فتوحی در اجتماع بسیجیان خلیل آباد با بیان اینکه امام راحل فرمودند که ایران بیست میلیون جوان دارد و باید ۲۰ میلیون بسیجی داشته باشد، اظهار داشت: حضرت امام (ره) به جز بسیجی بودن خود به هیچ مطلب و گزینه‌ای افتخار نکردند.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل از بسیج به عنوان شجره طبیه نام بردند، تصریح کرد: ارزشی ترین، حزب اللهی ترین، دغدغه مندترین، ولایی‌ترین نیرو‌ها از تمام اقشار جامعه در شجره طیبه بسیج حضور دارد.

فرمانده سپاه خلیل آباد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در هر جلسه‌ای نیز بر حسن انتخاب حضرت امام (ره) تاکید می‌کنند، اذعان کرد: در ابتدای جنگ برای ابتدایی‌ترین تجهیزات مشکل داشتیم و امروز قادر هستیم اهداف مورد نظر را با فاصله بیش از ۲ هزار کیلومتر هدف قرار دهیم، مرهون تفکر و منش بسیجی است.

وی با بیان اینکه بسیجیان با تلاش و تفکر بسیجی خود در عرصه علم موفق به کسب رتبه ۱۶ جهان شده اند، عنوان کرد: امنیت داخل کشور واقعاً مثال زدنی است و این به واسطه تفکر بسیجی و بدون دخالت بیگانگان به وجود آمده است.

فتوحی با تاکید بر اینکه با تفکر بسیجی توانستیم دشمن را به زانو در بیاریم و انقلاب خود را به جهان صادر کنیم، تشریح کرد: تفکر بسیجی باعث شکل گرفتن، تقویت و پشیبانی حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و انصار الله یمن شده است.

وی حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه را عامل تثبیت تمام دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست و بیان کرد: حل مشکلات اقتصادی، حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی، خدمت رسانی به محرومین جامعه و حل مشکلات آن‌ها و ادامه دادن راه شهدا تنها با جاری شدن تفکر بسیجی نیز میسر می‌شود.

در پایان این همایش از بسیجیان و فرماندهان نمونه استانی و شهرستانی با اهدا لوح، تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها