همزمان با سالروز تشکیل بسیج انجام شد؛

ارائه خدمات رایگان به بیش از 2000 مراجعه کننده به مراکز درمانی سپاه روح‌الله

معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی از ارائه خدمات رایگان به بیش از 2243 مراجعه کننده به مراکز درمانی سپاه روح‌الله به ارزش بیش از 46 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۴۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

سرهنگ پاسدار ابوالفضل غریبی معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در 5 مرکز درمانی سپاه روح‌الله در سطح استان مرکزی در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امروز به مناسبت گرامیداشت تشکیل شجره طیبه بسیج و در راستای محرومیت‌زدایی خدمات بهداشتی و درمانی مراکز درمانی سپاه روح‌الله به عموم هم استانی‌های عزیزمان و بسیجیان به طور رایگان ارائه شد.

وی افزود: امروز مراجعان این مراکز از خدمات پاراکلینیکی، پزشکان متخصص، فوق تخصص، عمومی و دندانپزشک به طور رایگان بهره‌مند شدند.

معاون بهداشت و درمان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: دو هزار و 245 نفر مراجعه کننده به مراکز درمانی سپاه روح‌الله در شهرستان‌های خمین، اراک، ساوه و محلات از این خدمات رایگان بهره‌مند شدند.

سرهنگ پاسدار غریبی ادامه داد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده به این تعداد مراجعه کننده معادل 462 میلیون و 630 هزار ریال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات