مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتیآزادی ۱۳۹ زندانی از ابتدای امسال تا کنون استان درنشست تخصصی نقش بسیج در پیشرو اهداف سازمانی گفت: در هشت ماهه ی امسال در بحث تاسیسات حقوقی 44درصد و در زمینه جمع آوری کمک ها نسبت به مدت مشابه پارسال 5 برابر افزایش عملکرد ایجاد شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۵۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
جمیاری افزود: این زندانیان از محل کمک‌های مردمی، منابع ستاد دیه کشور، معرفی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات، کمک صندوق تأمین خسارت‌های بدنی با جمع آوری ۲۴ میلیارد ریال و پرداخت آن، از زندان آزاد شدند.
وی گفت: اعتکاف ۱۱۴ زندانی در خارج از محیط زندان، کتابت یک جلد قرآن کریم با حضور ۱۲۰ زندانی در مدت زمان یک ساعت و برگزاری المپیاد ورزشی از مهمترین اقدامات انجام گرفته برای زندانیان بود.
رئیس کل دادگستری استان نیز در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در پیروزی‌های انقلاب تا کنون گفت: بصیرت، زمان شناسی و ولایت پذیری از مهمترین ویژگی بسیجی است.
حجت الاسلام مزارعی افزود: امروزه اگر مقام معظم رهبری در دنیای اسلام با قدرت و صلابت در مقابل دشمن ایستاده به دلیل ایمان به خدا و حضور بسیجیان از افغانستان، پاکستان، سوریه و عراق و کسانی است که تحت فرماندهی سردار سلیمانی هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز بسیجی ایرانی باپرورش نیرو‌های انقلابی الگوی تمام بسیجیان کره‌ی خاکی است گفت:اکنون دشمنان اسلام و ایران ترس از تسلیحات شما ندارند بلکه ترس از اراده و عشق شما به مقام معظم رهبری دارند.
در این نشست حکم مرخصی پایان حبس برای ۸ زندانی ومرخصی ۱۴ ایثارگر اعلام شد.
همچنین از ۴۰ بسیجی فعال اداره کل زندان‌های استان تجلیل شد.
ارسال نظرات