جانشین سپاه ناحیه خاتم در یادمان شهدای ملکی:

مادران و خواهران شهدا نمونه بارز صبر زینبی اند / دوران دفاع مقدس تداعی کننده فرهنگ عاشوراست

همزمان با هفته بسیج یادمان شهدای ملکی برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۵۴۷۷۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جانشین سپاه ناحیه خاتم در ابتدای این مراسم با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) یاد و خاطره شهدا راگرامی داشت و هفته بسیج راتبریک گفت .
سرگرد پاسدار عباس باقری در ادامه گفت : امروز بیش از یک سوم از جامعه ما عضو بسیج هستند و طبق فرمایش حضرت امام هرکس که درراه خدمت رسانی به مردم تلاش کند بسیجی است و هدف از برگزاری یادواره ها ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت فرهنگ نوع دوستی و یاری رسانی به همدیگردر جامعه ونهادینه شدن آن است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد :انقلاب اسلامی که در امتداد انقلاب عاشوراست مقدمه ای است بر انقلاب حضرت مهدی (عج).
عباس باقری درادامه اظهار داشت : برای احیای فرهنگ اسلام و شعائر الهی این انقلاب صورت گرفت . دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی که با محوریت و اقدام عملی رژیم بعث عراق صورت گرفت تلاشی بود از سوی دشمنان درراستای براندازی این انقلاب .
دوران دفاع مقدس علاوه بر سختی هایی که برای ایران داشت یک سری فوایدی را هم در پی داشت، دوران دفاع مقدس پیوند دهنده فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس بود .
امروز خانواده های معزز شهدا نمونه بارزی از صبر زینبی اند وفلسفه شهادت یعنی ایثار و گذشت .
امروز جمهوری اسلامی یک طرف و در طرف دیگر استکبار جهانی و هم پیمانانش در هر شرایطی اقداماتی را برای سرنگونی و عقب ماندگی این نظام انجام داده اند و ادامه خواهد داد .
امروز نام ایران و اسلام بر سر زبان تمام ملتهای ازادی خواه جهان است و تا بحال گزینه های زیادی رابرای ضربه واردکردن به نظام اسلام در دستور کار قرار داده اند اما دشمنان قدرت مردم رادر نظر نگرفته بودند و با شکست مواجه شدند .
ایجاد گروه های تکفیری نظیر داعش یکی ازترفند های این دشمنان است , بر هم زدن ثبات عراق و . . . همچنین بینش و تفکر بسیح باعث ایجاد بسیج مردمی در عراق و سوریه و یمن شد .
جانشین سپاه خاتم در بخش پایانی سخنان خود به بیان نکاتی اخلاقی از سیره شهدا پرداخت .
اجرای سرود توسط گروه سرود مدرسه امام موسی صدراز دیگربرنامه های این مراسم بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار