مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: تفکر و اندیشه بسیج دنیا را فراگرفته و بسیج شجره طیبه‌ای برخاسته از قشرمستضعف و آحادجامعه می‌باشد، بسیجی در قلب‌های ملت‌ها نفوذ کرده است .
کد خبر: ۸۹۵۴۷۸۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار صبح امروز در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بندرلنگه به مناسبت پنجم‌آذر سالروز تاسیس بسیج بابیان اینکه تفکر و اندیشه بسیج دنیا را فراگرفته است، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای برخاسته از قشرمستضعف و آحادجامعه می‌باشد، بسیجی آن‌چنان در قلب‌های ملت‌ها نفوذ کرده است که نمی‌شود از عظمت وسلحشوری و بردباری آن چیزی بیان نمود.

وی افزود: امروز دشمن از نام بسیج وحشت دارد چرا که می‌داندبسیج همچون سدی مستحکم در مقابل آن‌ها ایستاده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: آمریکا می‌خواست که فرهنگ غربی را در کشور ایران پیاده کند اما نتوانست چون در مقابل آن دین مبین اسلام بود.

رستگار اضافه کرد: دشمنان با اندیشه ضدخدایی می‌خواستند به انقلاب‌اسلامی ضربه بزنند و ایران را به تصرف خود درآورند اما این‌ها به بن‌بست رسیدند و نتوانستند به آن اهداف شوم خود برسند و ما امروز شاهدهستیم که مردم کشورهای دیگر گروه گروه به دین مبین اسلام می‌پیوندند.

وی یادآور شد: انقلاب‌اسلامی حامی مستضعفین جهان است و در مقابل استکبارجهانی قدعلم کرده و امروز روحیه شهادت‌طلبی است که برای جوانان بسیجی ما الگو شده و این‌ها همه از برکت خون شهدا و مدافعان حرم است .

ارسال نظرات