یکی از رزمندگان دفاع مقدس در جمع بسیجیان ابرکوه:

جهاد کبیر دولت اصلح گزینی و عدم تردید در پذیرش فرامین رهبری است

یکی از رزمندگان دفاع مقدس در جمع بسیجیان ابرکوه گفت: جهاد کبیر دولت اصلح گزینی، ولایت مداری واقعی، خدمتگزاری به مردم، برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد و معیشت و ... است.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۲۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان ابرکوه در قالب همایش «شکوه مقاومت» با حضور سردار عباس مشفق یکی از یادگاران دفاع مقدس استان فارس در مصلای شهدای محراب برگزار شد.
در ابتدای این همایش عباس مشفق بسیج را با ارزش‌ترین اجتماع معرفی کرد و گفت: حدود ۴۰ سال است که بسیج نظام مقدس جمهوری اسلامی را از گردنه‌های پرخطر رو در روی نظام نجات داده و به‌جایی رسانده است که امروز تمام دنیا به اقتدار نظام، ولایت و مردم انقلابی ایران معترف است؛ لذا باید بسیج به‌عنوان یکی از واقعی‌ترین حقایق حفظ شده و ارتقاء یابد که در این راستا برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت روز‌های مهم موجب بیدار شدن و بیدار ماندن و ادامه راه امام و شهدا می‌شود.
مشفق تصریح کرد: رهروان راه بسیج باید با تکیه بر مبانی جهاد کبیر دارای صفات شهدا بوده و با ولایت مداری، خدمت به مردم، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی و افزایش اقدام و عمل در مقابل تهدیدات دشمن توان داخلی را افزایش دهند.
وی با تأکید بر اینکه جریان تکفیری داعش کوچک نبود، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در جنگی نابرابر با رمز داشتن تفکر بسیجی، احساس وظیفه، انگیزه برای حرکت در این مسیر، به پیروزی رسید. مردم ایران در جنگ تحمیلی با دادن ۲۰۰ هزار شهید لحظه‌ای تعلل به خود راه نداده و اجازه اشغال یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند؛ حال اگر مدافعان حرم در جبهه مقاومت حضور نمی‌یافتند به گفته رهبری می‌بایست در همدان و کرمانشاه با داعش مبارزه کنیم.
این رزمنده دفاع مقدس اذعان کرد: در ابتدا برخی از صاحب‌منصبان حضور سپاه ایران در جبهه مقاومت را بی‌تدبیری می‌پنداشتند، اما امروز تمام آزادگان جهان نگاهشان به ایران پس از پیروزی مقاومت بر داعش تغییر کرده و این تفکر بسیجی و حضور مدافعان حرم برای کشور اقتدار به ارمغان آورده است؛ لذا باید گفت: تفکر بسیجی دیپلماسی انقلاب است.
مشفق با اشاره به رشادت و دلاوری‌های فرماندهان و سرداران بزرگ ایران در جبهه مقاومت، تصریح کرد: بخش عظیمی از دستاورد‌های پیروزی علیه گروه تکفیری داعش، منحصراً مربوط به اخلاص، ایثار، رزمندگی، شجاعت و تدبیر سردار محمدرضا فلاح زاده است که موجب افتخار مردم این خطه بوده و باید قدر دانسته شود.
وی خطاب به رئیس‌جمهور اذعان کرد: جهاد کبیر برای دولت یعنی اصلح گزینی، ولایتمداری حقیقی، خدمتگزاری بدون مزد و منت برای مردم، برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد و معیشت، رعایت حقوق جامعه ایثارگران، خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و صاحب دیپلماسی انقلابی بودن تا مرحله رسیدن به پیروزی.
این رزمنده جنگ تحمیلی ابراز کرد: امروز جای هیچ‌گونه تنبلی، خستگی، کنار کشیدن، بی‌تفاوت و خاکستری شدن نیست و تنها یک راه وجود دارد که آن‌هم دفاع همه‌جانبه، عزتمندانه، هوشمندانه از نظام، اسلام، ولایت و مردم است تا انقلاب که هم‌اکنون در میانه راه است، به قله برسد.
مشفق بابیان اینکه در پذیرش فرمان‌ها رهبری جای یک‌لحظه درنگ و تعلل نیست، افزود: اگر در زمان لازم اقدام صورت نگیرد، حسین بن علی‌ها به مسلخ کربلا‌ها کشیده می‌شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار