فرمانده شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران:
فرمانده شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هر چه در کشور به سمت جلو حرکت می‌کنیم به‌واسطه بسیج هست و این موضوع بار‌ها ثابت‌شده است، بسیجیان پایه‌های اساسی این نظام و مملکت هستند و تا همیشه خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۷۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رضا آذرین در مراسم گرامیداشت روز بسیج در ورزشگاه انقلاب نیشابور اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب دشمنان اقدامات زیادی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.

فرمانده شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امام خمینی (ره) در برابر هجمه‌های دشمنان ضد ارتش فرمانی مبنی بر خائن بودن دشمنان ارتش صادر کردند و سه روز بعد دستور تشکیل نهاد سپاه و چندی بعد دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را دادند.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل  می‌دانست که ارتش، سپاه و بسیج باید در کنار هم باشند و این نیرو‌ها نیز نشان دادند که در کنار هم علیه عناصر ضدانقلاب بدون هیچ ترس و واهمه‌ای جان‌فشانی می‌کنند.

آذریان تأکید کرد: مدیریت سیاسی در زمان بنی‌صدر می‌خواست بسیج و سپاه در کنار ارتش نباشد، ولی ارتش همه اقداماتش را برای همراهی با سپاه انجام داد.

فرمانده شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از رفتن بنی‌صدر آن اتحاد و همدلی صد در صد بین ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح ایجاد شد و برای بیرون راندن دشمن چندین کار را انجام دادند که مهم‌ترینش همراهی و پشتیبانی نیرو‌ها در میدان جنگ بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح و مردمی دست از مبارزه با استکبار جهانی برنداشتند و در مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شرکت کردند و اثبات کردند که بسیج یک‌نهاد اجتماعی و بسیار بزرگ است.

وی گفت: بسیج به‌عنوان یکی از بازو‌های مهم انقلاب اسلامی نقش بسیار بزرگی را بر عهده داشته و دارد، بسیجیان که همان مردم هستند حامیان اصلی نیرو‌های مسلح هستند.

آذریان ادامه داد: هر چه در کشور به سمت جلو حرکت می‌کنیم به‌واسطه بسیج هست و این موضوع بار‌ها ثابت‌شده است، بسیجیان پایه‌های اساسی این نظام و مملکت هستند و تا همیشه خواهند بود.

فرمانده شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیجیان در کنار نیرو‌های مسلح افتخاراتی را آفریده‌اند که هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را بشمارد.

وی تصریح کرد: بسیج در برابر فتنه گران و جریان‌های سیاسی خوب ایستاد و نشان داد که هنوز هم حامی و پایه اصلی نظام است، دشمن نیز با اشغال افغانستان و عراق سعی کرد ایران را تحت‌فشار قرار دهد، ولی ایران بازهم به اهداف خود در منطقه و جهان رسید.

آذریان گفت: دشمن در مرحله بعد جنگ‌های نیابی را در منطقه ایجاد کرد تا ایران را تحت‌فشار مستقیم قرار دهد که به برکت رهبر معظم انقلاب با جان‌فشانی نیرو‌های مدافع حرم ضربه‌های سهمگینی خورد به‌طوری‌که دیگر نمی‌تواند خطری برای ایران باشد.

وی تأکید کرد: اگر امروز ترامپ به سپاه حمله می‌کند اگر جلوش نایستیم، فردا به ارتش حمله می‌کند.

فرمانده شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه نیرو‌های مسلح و مردمی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) شرکت و جان‌فشانی کردند، با این رشادت‌ها امروز شاهد از بین رفتن جبهه تکفیری داعش هستیم.

وی تأکید کرد: امروز همه نیرو‌های مسلح گوش‌به‌فرمان فرماندهی کل قوا هستیم و نباید فراموش کنیم که و باید هوشیار باشیم که دشمن همچنان برای ما طرح و برنامه دارد و ما نیز باید برای این مبارزه برنامه داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها