امام‌جمعه شهرستان چابهار در اجتماع بسیجیان تربت‌جامی با اشاره به پیروزی جبهه‌های مقاومت اسلامی گفت: فرهنگ بسیجی در سیمای سرباز مکلفی، چون سردار سلیمانی نقش می‌بندد که با تشکیل بسیج مردمی در کشور‌های لبنان، سوریه و عراق به خلافت ظالمانه داعش پایان داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۹۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در اجتماع بیش از پنج هزار بسیجی شیعه و اهل سنت تربت‌جام با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، تبریک هفته بسیج، آغاز امامت امام زمان (عج) و فرارسیدن هفته وحدت افزود: تفکر بسیج توانسته خدمت فراوانی به بشریت انجام دهد و اگر روحیه بسیج نبود داعش بر کشور‌های اسلامی مسلط می‌شد و کسانی که مخالف تفکر و فرهنگ بسیج‌اند در دنیا و آخرت خار و ذلیل می‌شوند.

*گسترش فرهنگ بسیجی باعث ناتوانی استکبار جهانی شد

وی با اشاره به عظمت بسیج مستضعفین افزود: امام خمینی (ره) برای مقابله با هجمه و فتنه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و اجتماعی بسیج مستضعفین را تشکیل دادند و مسئولان قدر بسیج را بدانند و اگر غافل شوند به آتش خشم الهی در دنیا و آخرت گرفتار خواهند شد.

وی تصریح کرد: گسترش فرهنگ بسیجی باعث ناتوانی استکبار جهانی در بسیاری از مسائل شد و بسیجیان خمینی (ره) نشان دادند که آمریکا و ایادی آن هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، امروز تفکر بسیج جهانی شده و راهگشای بسیاری از مشکلات عالم است.

امام‌جمعه چابهار ادامه داد: بسیجیان تربیت‌شده مکتب حسینی (ع) و خمینی (ره) نمی‌تواند ظلم را قبول کند بنابراین در برابر استکبار مستحکم و مقاوم درصحنه می‌ایستاد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرهنگ معجزه‌گر بسیج که نماد این روحیه در اربعین حسینی(ع) به منصه ظهور رسید، بیان داشت: فرهنگ بسیجی در سیمای سرباز مُکلفی، چون حاج قاسم سلیمانی نقش می‌بندد که با تشکیل بسیج مردمی در کشور‌های لبنان، سوریه و عراق توانست بر خلافت ظالمانه داعش پایان دهد.

وی با اشاره به وعده و نصرت پیروزی رزمندگان اسلام در عرصه‌های مختلف مقاومت اسلامی به فرمود: ه امام راحل یادآور شد و گفت: امام خمینی (ره) به رزمندگان فرمودند «راه آزادی قدس از کربلا می‌گذرد» که امروزه  به برکت خون شهدا در کربلا حاضر و وعده الهی امام عزیزمان محقق شد و امروز با پیروی از فرمایش خلف صالحش امام خامنه‌ای عزیز قبل از تمام شدن ۲۵ سال شاهد آزادی قدس خواهیم بود.

*سیلی ایران به استکبار جهانی باعث سکوت ترامپ احمق شد

امام‌جمعه چابهار تأکید کرد: سیلی ایران به استکبار جهانی باعث شد که ترامپ احمق سکوت کند و به دنبال دسیسه‌های جدید باشند و مسئولان بدانند مذاکره با شیطان هیچ‌وقت راهگشای کشور نیست و آنچه کشور را نجات می‌دهد حفظ و انسجام در آحاد مردم و ایجاد روحیه و تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان سیره پیامبر رحمت (ص) عنوان داشت: ملت ایران حامی مظلومین جهان است و به‌صورت علنی از جریان‌های ضد استکباری حمایت می‌کند و این برگرفته از سیره عملی پیامبر رحمت محمد بن عبدالله (ص) که همان فرهنگ تداوم‌یافته در بسیج است.

گفتنی است؛ همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) اجتماع بیش از پنج هزار بسیجی شیعه و اهل سنت با حضور مسئولین اجرایی، نظامی، انتظامی، بسیجیان، خانواده شهدا، علما و قشر‌های مختلف مردم در مصلای بزرگ الغدیر تربت‌جام باشکوه خاصی برگزار و مردم با سردادن شعار‌های حماسی و انقلابی و مرگ بر استکبار جهانی و ایادی آن؛  با آرمان‌های شهدا، امام و رهبری بیعت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها